2008年1月4日星期五

千年道行一朝喪!

我經常都好大大聲,好驕傲甘同人講,我同老爺奶奶關系好好。唔單系好好,老爺奶奶都好疼我,我都好愛惜兩老,我好幸運,大家文化背景差異甘大,能互相理解同體諒,能有甘好的關系,其實唔容易,而且公主爹系帶我見老爺奶奶前,都做咗好多事前功夫,所以關系十分良好。
千年道行一朝喪果個唔系我(要道行喪盡,難度都幾高咖)
事發日期 12月25日:
講講D背景先,如果唔系,其實都幾難明解

奶奶 - 年過70,一位一生貢獻教育的媽媽(奶奶系小學意大利文到教師),作育英才30年,對3個仔盡心盡力教導,一日三餐做足二十幾年,接送返學放學,努力工作同讀書,公主爹話我知,佢細細等奶奶以為佢瞓咗之后,佢就偷偷地爬起身,睇媽媽讀書。奶奶系一位好有教養的老太太。奶奶系那不勒斯人,同老爺結婚后,因為老爺的爸爸要舉家搬家到羅馬,奶奶就系60年代,離開佢屋企,父母、朋友家人、學生學校,隨夫家到羅馬。可以想象奶奶系一個意志堅強的女性同系一個虔誠的天主教徒。

老爺 - 剛剛70歲,一個無乜所謂的人,隨和到唔恨,愛惜3個仔,顧家,好老公同老豆,唯一缺點…… 太好動……你叫佢唔郁等于攞佢命!

兩老健康算唔錯,奶奶小毛病多,老爺07年發現有心臟病,所以要成日提佢唔可以操勞同千奇咪激氣…… 兩老依家攞退休金過活,呢幾年通貨膨脹得緊要,所以可以花的錢越來越少。三年前,老爺奶奶賣咗海邊的度假屋,幫補我地同溫達老豆的新居。

圣誕節,老爺奶奶非常忙碌的節日,佢地系由12月1日已經開始忙,忙買禮物,買圣誕飯菜。呢幾年,24日晚系食魚,25日午餐系肉,26日比較隨意。老爺奶奶比較專注系24 同25日果兩餐。老爺奶奶系5號已經開出菜單,今年2餐的所有,頭盤、主菜、等清單,打電話問嘥3個仔,有無意見?25日奶奶整橙汁鴨,有無問題啊?無人有異議喇,老爺奶奶就開始買菜…… 咪以為買菜好簡單……24日的海鮮,老爺奶奶系特登開車去咗  Abruzzo (另一個省)買,話舊年系羅馬買到的貨色又貴又唔好,今年去老甘遠買…… 來回4個鐘車程,只是為咗一餐飯的2道菜。果日系10號…… 佢地驚太遲,買唔到好貨色。
之后,奶奶去訂鴨,20日就攞到喇,因為果日,老爺奶奶去菜市場買咗成15公斤的蔬菜水果(個市場比較近,都系羅馬入面)回程就順手攞只鴨返屋企開始腌……

為咗呢兩餐飯,當然花咗唔少錢,不過老爺奶奶都好樂意,仲有,佢地要買9個人的禮物,可以想象唔單系錢,仲有體力,果段時間,我地日日都要問住老爺身體如何,真系好驚佢頂唔住……

23日今年24 同 25日的飯局,移師去溫達老豆屋企,要帶的嘢太多,所以23日老爺奶奶開始搬咗部分的廚具去溫達老豆屋企,加上溫達老豆屋企間客房到寢具唔齊,奶奶就連寢具都自己帶過去。

24日
晚餐系老爺一手主理,老爺煮海鮮非常正!當晚就系3弟兄,老爺、奶奶同我共6個人,兩個侄子要同媽媽婆婆過,所以無出現(二佬小狼老豆同前妻離咗婚,兩個仔女,小狼16歲,小琪14歲),吧渣要同佢婆婆、阿姨過,所以之后返“屋企”先見到佢(唔記得講,9月左右佢搬咗黎同溫達老豆住,變成家中女主人)。餐桌擺設無乜,有4杯Ikex 的蠟燭,玻璃杯同膠碟,呢樣嘢比較奇怪,因為通常奶奶堅持系節日系唔會用膠碟,不過可能溫達老豆屋企無洗碗機(個烤箱同洗碗機話咗買好耐都唔見影)所以費事洗甘多嘢咪用膠碟呱。奶奶仲問我25日朝去我地屋企烤鴨可唔可以,我話當然無問題啦!不過奶奶又唔放心老爺一個系溫達老豆屋企炸蘑菇,所以最后同公主爹即場系網上搵咗個無系烤箱的食譜整鴨。洗碗過位系老爺瘋,佢唔俾我洗,我最后都系系后面掩掩揚揚一輪之后,搶到個抹碗位。過咗半夜吧渣就返到黎喇。

25開火事件
 地到達的時候,老爺奶奶如常地系廚房忙到抽筋,我就問有乜可以幫手,奶奶叫我幫只鴨轉身,老爺就話佢自己搞得掂,有D奇怪,正常,吧渣都會系廚房咖,今日 唔見咗人,系客廳玩Wii。我就繼續系廚房幫下兩老,等小狼、小琪同小狼老豆都到,就煮頭盤,個醬系意大利腸熬到番茄醬,系奶奶的拿手好戲之一。搞掂之 后,上臺……我本來無留意張餐桌的擺設,膠杯同膠碟,連昨晚的蠟燭都無埋,系見到奶奶到餐桌的時候呆一呆先留意到有D唔同。
頭盤完就當然系主菜, 吧渣就問奶奶系咪用意大利腸整個醬咖,奶奶話系阿,有3條,甘吧渣就起身,上廚房攞咗一條腸返上餐桌自己食,奶奶望一望之后,就去廚房攞鴨落黎,跟住小狼 同小琪同佢地老豆都話,鴨其實麻麻,攞咗好細件試咗,不過頂唔住,所以放棄。跟住,吧渣話唔鐘意食鴨,連溫達老豆都話唔食,兩個連試都唔試,奶奶就對溫達 老豆講作句依家你凈鐘意食大餐廳的大餐,屋企家常菜唔對你口味喇!火藥味非常重,奶奶好少會甘樣,之后就同小狼老豆講,應該仲有意大利腸,攞俾兩個仔 女食吧,不過大家見狀,都唔敢郁…… 公主爹打完場,話鴨味唔系個個受得,不過多謝奶奶用心整…… 救唔到幾多,不過緩和一下氣氛。不過又奇怪,當場唔食的人唔凈溫達老豆吖,點解凈對佢開火??
之后個日系到我地屋企食飯,吧渣就列張清單佢同溫達 老豆有乜唔食……其實好鬼煩,吧渣唔食 lasania 、炒飯同甜品…… 溫達老豆唔食lasania 同甜品…… 我已經唔系甘高興,我屋企唔系餐廳……乜依家搞到好似預先點菜…… 不過人家都開聲話唔食呢唔食路,做東道就自然會就下,點都系我老公的大佬,無謂因為煮多兩樣嘢搞到唔順超。之后同公主爹講,好少見奶奶甘火,公主爹話奶奶 夸張咗,唔食咪算啰。我就話有D嘢唔妥…… 公主爹話我多心怨怨怨 。我登奶奶傷心……一心一意做到最好,得唔到欣賞之余仲好似系佢做錯嘢甘,一盆冷水照頭淋…… 是日邊個洗碗?吧渣同溫達老豆……個組合有D怪,因為通常溫達老豆系唔洗碗,我又好如常地去幫忙啦,點知吧渣話唔洗,好我又唔會堅持,你又唔系老爺奶奶, 我唔會搶黎做,加上之前差不多成盤 profitol 都俾你吞咗,咪由得你同溫達老豆系廚房密傾。

26奶奶的苦水噴泉
晨早,整面包,老爺奶奶最鐘意食面包,公主爹都好鐘意食屋企整的面包,所以早早起身就發面包啦。老爺奶奶到屋企,差不多1230左右,剛剛個面包就出爐,老爺奶奶當然就系第一個試食喜,老爺問,系咪無落鹽呢,系阿!無鹽咖,老爺就呵呵,你奶奶最鐘意系無鹽面包。面包好好味,熱騰騰的面包系最好味,又切咗件食眨喜 我知道老爺鐘意食有鹽的面包,不過老爺有心臟病后,醫生話老爺要少鹽、少油、少勞動、少勞氣、戒煙、少咖啡…… 老爺成日話少咗好多人生樂趣,平時一個星期打2次網球,依家無得打…… 面包唔單系因為奶奶鐘意食無鹽,加上呢幾日的大魚大肉,其實都好多鹽,所以少一樣有鹽,就少一樣。奶奶當然就對各面包又愛又恨,因為唔可以未開餐就食甘多 面包,所以叫我收起,如果唔系,佢會忍唔住食太多。
吧渣同溫達老豆遲到,算啦……都知佢地系遲到怪物…… 入到屋,吧渣走過黎廚房,我就話又面包,要唔要D吖,當時只有我系到,甘佢就攞咗舊食,無鹽咖,唔得啵,乜嘢叫唔得??? 我凈系講咗句奶奶同為老公鐘意食無鹽面包“ 之后笑一笑,佢就跟住話,我都想自己整,不過要等1月有錢先買部面包機,甘你系點整面包咖?,我咪答,烤箱,吧渣好無癮就走咗去客廳。
系之前個篇為寫咗佢趕住走同食咗D乜,所以呢到唔重復……
吧渣同溫達老豆走咗之后,老爺同公主爹系客廳玩哥爾夫球(電視游戲),難得老爺搵到D可以輕量運動的項目。我洗碗,奶奶就好細聲開始吐苦水,因為佢唔想老爺聽到…… 不過太細聲,我就話,奶奶,我地出去掉垃圾,一面行一面講吧。

苦水 -
老人家的苦水特別苦,特別系覺得奶奶受咗冤屈。25日開火只系好少的一部分,奶奶其實系嬲吧渣…… 不過因為佢系溫達老豆條菜,所以奶奶唔可以鬧佢,所以只能夠對溫達老豆開火。
苦水1
25 日早,奶奶晨早系廚房整鴨,吧渣落樓(睡房系3樓,廚房同客房系2.5樓)就話,好香阿,好好味甘啵。奶奶個刻當然就好開心,覺得自己辛苦整都系好值得的 事情。到上餐桌先覺得俾吧渣玩,朝早花好香好正,點知一聲唔出,自己攞咗條腸食,系餐桌上話唔食鴨。覺得吧渣非常無教養同非常假。

苦水2
吧渣經常請朋友返溫達老豆屋企食飯,張餐桌布置得好靚,仲特登成日花錢買碟買玻璃杯、買燭臺、買公仔配搭,每次都有主題!24 晚,奶奶已經問溫達老豆攞D燭臺擺設,溫達老豆話唔知吧渣擺咗去邊……其實打開個柜就系曬到,不過奶奶當然唔會走去搞,點都系溫達老豆屋企。好喇,25 日,吧渣系屋企咖,點解上曬D膠碟同膠杯?系咪溫達老豆的屋企人就可以甘對待。奶奶要求唔系高,洗碗又唔一定系得吧渣,通常一家人食完飯,我同奶奶都會幫 手洗廚房。無擺設都算,不過膠碟同膠杯就真系過份咗。奶奶覺得吧渣當溫達老豆屋企人的地位好低,同自己唔爭氣,太依賴吧渣會擺設布置餐桌。

苦水3
25日早,吧渣落樓,其實得條底褲同件薄T通屋走,奶奶唔出聲,佢住系到,系佢屋企佢點著衫,無得講……不過唔該用下個腦,老爺都系到咖……著成咖出現,博乜啊?奶奶系女人,不過唔該尊重自己尊重老人家,著返D嘢啦。

苦水4
奶奶無講到好明,不過我知道呢件苦水其實最傷佢心…… 奶奶聽到吧渣同某人講電話,話溫達老豆今年俾佢的圣誕禮物系去都柏林旅游,30日出發16日返到羅馬。奶奶到25日先知佢地出游愕愕 佢兩個成日四圍旅游,本來系好普通的事,點解甘偷偷摸摸?因為奶奶系1月頭生日,佢地返黎已經過咗奶奶生日……我同公主爹好早就知道佢地去都柏林,不過溫 達老豆話去過周末,所以都無捻過奶奶生日佢唔系到。奶奶每年生日,唔一定正日做,不過都會系果個星期六或日做。能令奶奶最高興的事情,系一家人一齊,奶奶 的夢想系買間超級大屋,成家人一齊住…… 但溫達老豆系星期日晚到羅馬,甘已經等于今年唔同奶奶做生日。明知奶奶最憎人唔坦白,如果真系唔想同奶奶做生日,坦白D,搞到吧渣系奶奶面前講電話先俾奶 奶發現,咪攞黎衰……

苦水5
老爺奶奶賣咗海濱度假屋,D俾我地同溫達老豆新居用。當然上等之人,有借有還,老爺奶奶亦從來唔會攤大手板問攞翻錢,醒目,就會自己還。溫達老豆 今年同吧渣旅游唔知幾多次,因為吧渣鐘意……洗咗好多錢搞個花園、一部新跑車,吧渣都買咗好多嘢俾溫達老豆,包括一部剪草車(成1000歐元)做圣誕禮物,不過就無買樣非常緊要的嘢叫:洗衣機…… 甘點洗衫阿?老爺奶奶啰!老爺個個星期開車去溫達老豆屋企攞衫,次次一大堆,奶奶洗衫同涼衣服,奶奶洗衫好仔細,分顏色,分溫度洗,所以個堆衫洗4輪,奶 奶唔可以燙衫,會頭暈,所以干咗等老爺熨燙,燙完送翻溫達老豆屋企……吧渣做咗乜?咪就系乜都無做啰。奶奶估吧渣將佢自己D衫攞俾佢婆婆洗,…… 如事者,老爺奶奶幫溫達老豆洗咗3年衫……奶奶唔講都唔知道,原來溫達老豆到依家一毫子都無還過俾老爺奶奶,花錢系D唔等洗嘢上高,勞役兩個老人家…… 我覺得奶奶太好,如果唔想受就出聲,不過老爺系最疼溫達老豆,所以奶奶唔出聲,免溫達老豆分心工作,同老爺嘈家無寧日……
我地剛入伙時,未有洗衣機,奶奶叫我去佢屋企洗衫,因為干唔切,果日無得收,老爺話等干咗幫我收,點知佢燙埋送過黎我屋企哭哭之后,我同老爺奶奶講我唔再攞衫去洗,我自己手洗,到有洗衣機。我唔想老爺奶奶辛苦,雖然佢地話無所謂,1次半次可以,不過就系洗咗個1次,老爺就同我燙曬D衫,勞煩佢地,我過意唔去,我仲年輕力壯,可以自己洗衫,雖然做多咗功夫,不過比勞煩佢地來得安樂。
奶奶部洗衣機舊年壞咗,我地出錢買個臺俾佢地,奶奶話,當時都有同溫達老豆講,不過佢無反應,反而系我地叫佢去睇要邊款,出錢買(唔系還俾佢地個筆,系額 外俾出黎)。奶奶一直都對呢兩件事個心一直有條刺…… 溫達老豆勞役咗奶奶部洗衣機甘耐,部機壞咗,吧渣攞咗返佢屋企洗咗1次甘大把就巴巴嗶嗶同人講,溫達老豆呢,部洗衣機佢有份用,不過要買部新的時候就咋唔 知。奶奶覺得,溫達老豆變咗,越同吧渣系一齊,就同奶奶的距離越遠 鬼(呢樣比較大wok)。
吧渣令溫達老豆洗咗好多錢,成日系我同奶奶面前話溫達老豆買咗鉆石首飾俾佢,不過見我無乜反應,之后就唔再系我面前招搖,唉……吧渣,你想我俾個乜反應你吖…… 我都無鐘意首飾同鉆石,當然就無反應啦。奶奶其實看在眼里……

仲有苦水67不過我同奶奶已經行咗去掉咗3次垃圾,已經令老爺懷疑,所以奶奶就話下次再吐過…… 苦水6大概系唔鐘意吧渣搬去同溫達老豆住,好似系因為無人話俾兩老知,系兩老自己發現…… 大概估到為何奶奶唔高興,不過等佢申好過我自己亂估。

奶奶吐咗D苦水后,有番D笑容樂喜,等兩老離開屋企后,我就同公主爹講,奶奶唔老黎吧渣…… 公主爹先恍然大悟瘋瘋,佢以為奶奶系嬲溫達老豆而已!之后將奶奶的苦水講俾佢聽,連公主爹都唔知道溫達老豆6號先返羅馬……同意奶奶嬲得有道理,甘呢年(吧渣同溫達老豆系返埋差不多一年)吧渣對奶奶的奉承,就甘一朝喪盡。

公主爹好陰濕甘笑我,吧渣失寵(其實差不多系俾奶奶判咗死刑),我應該好心涼。我唔系心涼,我系好高興!高興在原來我唔系心多,原來唔系因為我唔系意大利人所以會誤解身體語言同話中有骨,原來我觀人于微的能力仲系到。

沒有留言:

發佈留言