2008年5月26日星期一

Jerry 奇跡地仲生歐歐!

上一篇貼子,再見 Jerry,
得到好多姐妹的關心,多謝,
星期六我地去奶奶屋企睇 Jerry,再同獸醫聊過 Jerry 的情況。
獸醫都好驚訝,Jerry 可以系屋企修養幾日后,
再活動自如!真系奇跡。
奶奶打電話,好開心甘同我講,
話 Jerry 跳到上去櫥柜個頂到!下,成2咪5高都可以2跳上到去!
即刻話俾獸醫聽!
獸醫話估唔到 Jerry 可以有甘好情況!
奶奶日日逼 Jerry 食,早晚同 Jerry 打抗生素,
早上 Jerry 唔點郁,下午就開始活躍。
D尿尿清好多,無乜血水。
不過果頭飲完水,個頭就尿尿……
有時得幾滴,就滴咗系地板到。奶奶就日日拿住塊布系甘抹……
獸醫話,依家最緊要 Jerry 肯自己食嘢,甘生存率同康復得高D。
個腎好唔得返,不過只要唔再壞落去,同肯食嘢,個肝就唔會有問題。
獸醫換咗令一只抗生素(因為 Jerry 尿道有感染),同D開胃的輔佐品,
希望刺激 Jerry 自己食,再過一個星期,可能再幫 Jerry 驗血同照超聲波。
再睇清楚情況。
其中一種輔佐品,奶奶搵咗4間藥房都搵唔到,
搵我地點算,因為獸醫到都缺貨,甘我就走去問屋企附近間藥房。
佢地竟然系個倉到有!當然即刻買啦,
個藥劑師仲問我要唔要長期訂,因為仲有2盒咋。
我又唔敢即刻買埋,1盒都可以食成40日。又唔可以決定 Jerry 系咪要長期食,
咪話暫時甘先,要再買啦,問咗訂要幾耐,
佢話要2-3個星期,
甘即系1個月啦(意大利人話個時間,通常再加乘1.5倍或以上先系真實時間……)
當然我地都希望 Jerry 可以自己食,
除咗系佢可以好D之外,奶奶都唔洗甘辛苦。
庸醫有打過電話問奶奶 Jerry 的情況。
奶奶簡直無氣理佢,系甘依打法佢就算。

沒有留言:

發佈留言