2008年7月24日星期四

一件唔知道好嬲定好笑的事

無相睇…… 今早煮咖啡果陣已經同自己講,
呢件事實在要寫上 blog 同人分享。
我想睇(無得聽……)下大家的意見,我成日懷疑系咪因為自己老餅
(話時話都已經3字頭最后一個生日都過咗),
所以現今世代D人做嘢,我會睇唔過眼。
如果有睇開我 blog 的人都會發現我只會間中鬧下意大利,
我通常都系去人家屋企(blog)“唱衰”意大利。
今次事件,我唔知道系意大利先系甘定全球效應……
事發日期:早2日前,時間上午
認識我的人都知道我系成日唔開手機,不過早2日就突然心血來潮要開下。
因為都成2個星期都無開,唔知道會唔會好似上次甘“爆”機。
一開就有人打電話黎…… 唔系呀化瘋
睇個電話號碼 02?? 米蘭打黎?我唔識得人系米蘭咖啵(依家有 Allie啦 墨
甘都會接 gee,平時就由得佢啰。
對方系個意大利女人(定女孩……)問我系咪 Axxxx Lxx
甘我問佢邊位,因為叫得到我英文名都無幾多人,個A字頭名都無用甘多年……
佢話系某公司的招聘部,佢有客戶(名牌手袋)
需要搵懂得廣東話、普通話做 help desk。
我問佢系邊到攞到我資料…… 無答我蒜 繼續一輪嘴甘講解工作內容……
講到甘上下,發現我唔出聲,當然,你都唔答我系邊到搵到我個CV,
我唔 cup 線咪已經叫好修養。
問我有無興趣做…… 下? 甘你就想我答你?
我話我有合約系身,暫時未考慮轉工住,佢又一輪嘴甘講,
話其實份工唔系甘難做,可以同我依家果份唔沖突……
點解我好似對住個 sales 多D甘ge?
工作時間系晚上11:00至翌日8:00??? 因為電話來自中國。
一晚有1至2通電話甘 jee。可以有電話先起身聽,
公司提供電腦同電話……
甘如果我做即系我唔洗瞓啦?電腦我有,仲有4 部添,你咪俾我!
我唔要甘多責任!電話我屋企夠有洛!
講完又講…… 都仲唔明我唔想理佢……甘推法都仲推唔走瘋
我話你不如 email 俾我睇,我同老公傾咗先啦。
跟住問我識得其他識講廣東話同普通話的朋友嗎?
因為系需要2個人,甘可能有朋友有興趣做啵。改口話你 mail D嘢睇咗先啦。

Mail 內容
公司的客人名稱:某名牌手袋店
工作內容: helpdesk
工作時間改咗,凌晨2:00至翌日11:00
星期一至星期五的工作,本來系7日,所以需要搵2個人輪……
地點系屋企,呢到就無寫器材系咪公司提供,
需要去 Napoli 受訓2/3日費用由公司全包。
呢樣比較奇怪……個系統甘復雜要2、3日甘多時間……

雖然當 part time 的收入我唔介意,不過夜晚,仲要打電話到屋企,
公主爹無覺好瞓,對家庭生活影響甘大,仲要對自己健康影響甘大……
一系當全職, part time 就無謂,不過系咪我真系可以做,
呢個問題比較大。我一聽系電話 helpdesk  已經無乜興趣……
聽電話-睇我成日刪電話就知道我唔鐘意講電話,
helpdesk,我甘脾氣,問多兩句就會鬧人愕
不過話要搵多過一個人,可能其他姐妹會有興趣。

大家有無留意,分人工點?無寫,甘你叫人考慮D乜呢???
份工擺明系無前途,意大利D工通常都唔會同你講前途……
無 planning 就系甘。無前途就要錢途咖啦?

公主爹睇完封 mail 話,佢唔想我落答,不過如果我想做佢都唔會鵝我。
我話如果價錢超吸引可以當正職又另計,
心目中有個底價,如果唔到就唔洗埝。
就寫 mail 問,講到依家,其實月薪如何,
合約如何?payment 如何?

封 mail 發咗唔夠20分鐘…… 有電話……
真衰,唔記得刪電話添,又要接電話,又系個位女士。
意大利人系咪真系甘鐘意講嘢,唔識得寫咖咩?
又唔系要佢寫英文!點解系都要電話??
一開口已經話其實每通電話都系大概15分鐘咖咋無
我都無問你呢樣嘢,自己鬼拍后尾”撍“
我都費事話佢…… 乜你估我可以有電話入先開電腦咩?
我就算開咗部電腦系到等,瞓到懵下懵下甘點做 helpdesk!!
15分鐘同8個鐘頭其實無分別…… 仲要唔知道幾時會有電話入,
話最多2通,有無保證先……

甘我問合約如何,佢又無直接答我,反而問我個 payment 想知乜,
公司點付款?轉賬定支票定現金。
呆咗一嘢,轉賬每月30日。哦,甘月薪呢?
終于好唔愿意甘答600歐元…… 哦甘我埝埝先啦(個心已經話系甘先唔洗埝)
唔記得問系稅前定稅后添……
佢仲唔放過我,繼續游說…… 我話我要開工,我會回電郵。
大概都知道差不多資料,就 forward 咗俾個朋友,
睇下佢有無興趣,剛好 kit 又見到果位朋友 online,
請 kit 做傳送,話咗D大概俾果位朋友知道。
朋友話星期日應該先睇到所有嘢先回復。

尋日開機,已經見到果間公司個 mail 問我埝成點……線
甘急呀……洗唔洗甘呀……
回咗佢話我同屋企人商議后,決定唔接受呢份工作,
不過我知道你搵人搵得急所以已經問緊朋友,如果朋友有興趣,
會同佢聯絡。


對方回我…… 我真系唔知道想笑好定想喊好。
對方寫:“份工挑戰性幾高唔系人人都可以接受
不過多謝你幫我發俾你朋友,甘你朋友識得廣東話同普通話嗎?
識得用電腦嗎?”
下!好似唔系對我有幾多挑戰性啵…… 對搵人果個挑戰性高咋嘛
當然,份月薪唔系人人都可以接受(如我者)
我咪之前系電話話過啰!無聽書,又要我寫 mail
回佢,朋友懂電腦廣東話普通話。

看官以為完事嗎?我都以為完事咖啦
點知到…… 中午又一封……
又系呢間公司,寫:我下星期放假,唔該叫你朋友聯絡我同事xxx @xxx.com啦驚

有病呀?我好心幫你搵人,當然如果朋友系需要份工,我都系幫朋友 jee。
但系果佢公司方面黎講,乜我有義務要做聯絡咩??好似奉旨甘!
想唔鬧人唔帶腦做嘢都唔得!
一樣嘢分幾次做,可能你唔覺得花時間,因為你公司俾錢你做嘢,
不過你好花我時間啵,我D時間你俾我咩?

各位姐妹(弟兄…… 唔知道有無,到依家留言的都系得姐妹)覺得點?
D人系咪好過分呢?系意大利先系甘,定系全球效應?

沒有留言:

發佈留言