2008年7月29日星期二

貓奴的新書


新書
星期六去探朋友,因為朋友家的貓經常偷走,
希望公主爹可以幫手整整個防貓欄,
所以就去探佢順便玩下貓 貓
系我努力煞科前一個小 break。

我地兩個DIY掌門人唔洗5分鐘就搞掂個欄桿,
離晚飯時間還有3個鐘頭,甘做乜好?
雖然我可以系佢屋企繼續同貓玩,
不過朋友想出去逛逛新的 Romaeur2 商場,
橫豎系佢屋企附近唔洗15分鐘車程就到,
甘就去下啰……
公主娘平常都唔系甘鐘意逛街,意大利D嘢實在貴到無心情去買……
仲要唔鐘意做 Fashion victim 所以通常逛的地方都唔系甘“正常”
如寵物店、五金鋪、正常D咪系超級市場、電器鋪、電腦公司同書店。

聽聞間新商城有超過 250間鋪頭,都好可能有嘢可以刺激下D靈感都好。
講真,個商城的設計非常唔好,唔 user friendly,仲要周圍搵地圖,
成日唔知道自己行咗去邊,停車首2小時免費,不過第三個鐘頭就收曬前面兩個鐘的錢…… 即系6歐元(每個鐘頭2歐元),感覺好搵笨 ……
因為有3座停車場,其中2座系地底,另一座要離開商場去第二座到攞車,
對角型,行成15分鐘先到,星期六地底個兩個有3600車位的停車場都爆咗。
所以泊咗去最遠個到。
最唔好的設計系要穿過某D大D的商店去另一面D鋪頭,
有被逼行果間大鋪的感覺。
個商場占地好大,不過感覺好似香港D細商場甘,
D鋪頭門面細,不過好多間,走廊空間感好狹窄,
反而系近我屋企系羅馬北的 Porta di Roma 就好行好多。感覺舒服。

好多人……勁多人…… 乜d 人唔系已經去咗放暑假咩?仲有甘多人系到愕
因為開始做大出血,時裝店都人頭涌涌,由于我無乜興趣,
所以急急腳就走過。無乜特別目的,雖然個個商場都會有一間書店,
不過搵唔到個地圖,所以唔知道間書店系邊蒜
行下行下系樓上見到樓下有間好似無乜人的鋪頭…… 個間就系書店。
都唔系完全無人,不過相對其他鋪頭就比較空。
睇書(盯書)的人其實都唔少,年紀都系30過外掛…… 小朋友都有,不過唔系甘多。(有興趣可以去 Allie 到睇歐洲的青少年不會看書
最多人系邊到盯…… 我唔覺得有特定,好似到到都有D人。
3個貓奴當然沖到甘去搵下有無貓書,
朋友買唔到,反而我地買咗2本 樂,其實2本都系我咖
1本系 Gattoterapia (貓治療法), 另一本 Pet therapy - una proposta di intervento per i disabili neuromotri e sensoriali (寵物療法 - 應用于感官和神經性殘障病人的建議…… 中文翻譯出黎系甘上下嘢)。
本來仲有另外2本系 pet therapy 不過一本好似系小說多D,
另一本太深同太廣,驚會睇到頭暈,所以都無買。
去排隊俾錢的時候,有兩個收銀柜臺,都有龍,
小朋友占大部分(10歲左右或以下)老餅(如我一眾者)。
兩本書加埋24.5歐元。意大利D書系甘上下價錢。
就甘樣…… 就系書店磨咗成1幾鐘頭線 點解好似我地用咗10分鐘甘之嘛……
公主爹本來想再睇其他 IT 書都唔系好夠時間…… 餐廳訂位過鐘唔等人,
所以都系早D去吧喇…… 仲已經系個商場到成2 個幾鐘頭。

Gattoterapia 比較輕松,當小品睇下,不過有D嘢其實都幾有啟發性。
另外個本就要好似讀書甘去睇,因為系完全一本工具書, 好多專業名詞瘋
真系要對住本字典黎對號入座。
所以同本 gattoterapia 交叉甘睇就唔覺得甘辛苦。



肉背好似公主好耐無出場……
俾個”肉“背大家睇睇。
佢唔俾我影…… 因為去嬲咗我同佢滴 FL
所以唔系甘合作。
公主最新近況,肥咗哭 仲于佢肥得起,仲要開始生新毛。
點解?因為御醫嚴禁佢食貓餅,
依家無貓餅的日子,佢就開始肥同唔挑食。

沒有留言:

發佈留言