2009年12月2日星期三

追翻10月本來要寫D嘢

Lemon Meringue Tart
呢個系老爺生日餅(撻)Lemon Meringue Tart 的試版,唔系好大個,俾手掌心大少少。
因為未整過 Lemon cude 所以好懷疑個食譜系有問題。
唯有整個細版睇睇得唔得……
個試驗成功。但……
英雄公主娘無心肝,唔記得同個正印因為10月12日趕住出門,就無影翻張相。

呢個撻奇怪地受歡迎(清噻……——),意大利人的口味亦傾向好甜,但呢個 tart 的 Meringue 雖然系甜,但個 lemon cude 其實按意大利人的口味黎講系好酸,但因為個 combination 系生日飯甘飽的一餐晚飯后(果晚系 Pizza,雖然唔系好肥,但甘多淀粉質……)反而非常受落。

生日飯系溫達老豆屋企,因為佢做完手術行動不便,所以全體去佢屋企,當然少不了我最唔鐘意見的吧渣,真系無同佢改錯名,吧吧渣渣,我當日俾小狼老豆1Kg jam filled cookie,因為我應承做整1Kg 俾小狼老豆做生日禮物,但8月佢生日直到老爺生日都見佢唔到…… 所以果1Kg系老爺生日先俾到佢,佢都好詫異,因為無埝過我過後都會整,佢感動到眼濕濕,個吧渣又話甘唔得,要分D俾佢,我彈開,餅我交咗出黎,由小狼老豆自己處置,小狼老豆話睇下點先,個tart 佢一路食,話好好味,我整甘多餅,最好食系呢個,真系想話,甘我以後唔整呢款,其他無甘好食的,你唔好食丫笨7,佢一路食一路問點整,話又乜甘特別,唔系好難 jee …… 同佢整開果整法差不多。當英雄公主娘個腦突然跳轉好快,個口就可以同步,快到連個腦都控制唔到…… 話,當然,你上次俾老爺奶奶的 Muffin 雖然話系自己整的,其實系買的,如果甘講我D餅同專業糕餅店應該有得比嗎?……線

言後感覺……突然好多烏鴉系頭頂飛過……
個下臺階,當然系英雄公主爹啦,即刻指住溫達老豆話,佢有小道消息流出黎,但系咪咖?當然吧渣就死口唔認,但睇佢系強顏笑住甘講,就知道溫達老豆無講大話。佢又唔夠膽系老爺奶奶面前向溫達老豆做D乜,呢餐老爺生日飯佢都應該食得衰收尾。

其實系溫達老豆爆俾英雄公主爹聽,話其實吧渣邊識得整 Muffin 連個 crostata 話系自己整的都系買翻黎……

我懷疑系佢見我成日整餅、整呢整路(乜都整下…… 老友所言絕對正確,no practice no improvement)佢又唔抵得我好似成日整嘢”tump"兩個老人家,所以又有樣學樣。


唉…… 上次溫達老豆屋企俾人爆竊的後話:
因為吧渣D首飾全部被偷噻,奶奶見佢甘唔開心,同話送D佢自己的金器俾吧渣,吧渣就好開心……
問題就出現,奶奶有日中午,知道因為得我一個系屋企,打電話黎同我講:因為佢送金器俾吧渣,所以要送埋俾我愕,甘先公平…… 奶奶,乜搵D甘嘢玩呀?? 我當然拒絕啦!多謝佢好意,俾我咪得物無所用,又系掉系保險箱到“藕”到變色。講到我口水干都唔改變唔到佢主意,甘我話,等英雄公主爹同你講吧……我的意大利文越講越亂……等英雄公主爹到屋企,我同佢商量過後佢同奶奶講,我唔系好在意D物質嘢,俾我真系浪費,如果真系要俾我,我會轉送俾小琪(如果大家唔記得,小琪系二老小狼老豆個乖乖女),甘不如直接俾小琪啦。奶奶話甘唔得,因為有一份已經埝住將來自己有乜“冬瓜豆腐”就系俾小琪……老人家埝嘢方法,中國同意大利原來無乜分別…… 最後:甘奶奶,你多D帶下D金器,真系等有乜“冬瓜豆腐”先俾英雄公主娘啰,甘先有意義。奶奶埝下話,甘都系……真系大吉利是……要用到甘絕的“意義”……

沒有留言:

發佈留言