2009年12月2日星期三

再追加,11月但全講貓

1.無相睇的嘢
消除基因突變:不可能的夢想 繁體版本,都系講貓選育,同配育員須知的概念。

未有時間翻譯住,等12月有時間休息一下先…… 好鬼辛苦。
最后公司俾我一日翻譯5500字的目標,雖然少咗,但都都系要做餐死。

英雄11月攤系沙發瞓的樣,因為壁爐好暖,佢就好開心甘攤開噻黎瞓,
佢太長……就到條尾,就對手仔入唔到鏡頭。我又唔想郁,如果我郁動佢就會卷翻埋,就影唔到佢呢個款。
11 months







英雄上電視
因為貓展,俾拉齊奧ANFI貓會主席叫咗去上電視做 promo。
大家可以見到英雄外,見下我老公個樣(唔好錯過,因為我從來都唔 post 我自己同我老公個樣系 blog 到)。
我無出鏡,因為只限一貓一人。(好彩走得甩)
但熱到兩件嘢死死下。

11月21、22日羅馬貓展
挪威森林貓公開組(成貓)10個月以上 第4組黑色深淺環紋組冠軍。
奇怪的系……佢呢種最典型的挪威森林貓顏色竟然得佢一個,
仲要系唯一一件挪威森林貓雄性成貓!其他唔系雌性就系幼貓。
所以贏出唔難……但去之前就驚驚地,
贏多一場就可以贏到國家冠軍的頭銜,但要等等…… 因為之后果D老甘遠,
12月12日有兩日系 Tuscany 北,但因為 吧渣個女要領洗,
走唔甩(吹漲,非常討討厭的吧渣)12月12、13日羅馬都有貓展,
但唔系 ANFI 主辦,贏咗都無用,但13日會去參展,等英雄適應下。

ANFI 的就要等2010年啰。國家冠軍之后個組別就系……國際冠軍……
唉……唔好埝,贏到最後呢場先算。

Rome cat show

法國評判非常好人。
解釋得好好,
一見英雄就話,佢好年輕(very young male)
但一上手,好重,個骨格好好。
個身好長,毛質好好,底層毛未出噻,因為羅馬比較暖,應該2月先會出噻呢。但 ok 咖。條尾好好,夠長,D毛好夠分量,因為個肚到咖啡色唔夠多,失少少分,但因為佢會再大(系,挪威森林貓一直生長到3-4歲)所以算系依家我“評判”只能俾 ok,但你地唔好擔心,佢會轉顏色(系,我睇到英雄D咖啡色開始“走”出黎)。耳朵可以再大D,如果個尖再尖少少就更好,但世界冠軍貓對耳朵都系同佢差不多。額頭再圓少少會 perfect,頭型的三角好靚,耳朵 well set (唔知道點翻譯)。 但無貓系 perfect 甚至系世界冠軍都唔會完全 perfect。佢已經好好,臨場有D緊張,眼夠大,但圓咗少少,有機會帶多D去出比賽,佢會再淡定D 可以改善。CAC 評判仲講咗下次要注意D乜,同睇幼貓的時候要點睇。
好多謝呢個評判!星期日果個意大利評判就不提也罷,評價差不多,但無解釋。
最鐘意法國評判寫的“Expression” 句  comment  - Very sweet,意大利果個無寫。

11月28日,英雄一歲生日
英雄1歲5
英雄1歲4
英雄1歲3
英雄1歲2
英雄1歲1
















甘快,英雄到羅馬已經8個月。
睇住佢系甘大,系甘生毛,好鐘意玩,好鐘意撒嬌(人同公主)
每一次教 command 佢都學得幾快。雖然佢無公主甘精,
但亦非笨貓。
出 show 可以大覺瞓,系評判手到最多對耳向下。
評判托佢上手的時候佢唔系甘樣,但評判一講嘢,佢對耳朵就向下。
可能法國評判D英文有D古怪……聽唔習慣。

生日飯,兔肉,20g raw 其他90g 系煮過,個面系熟,但入面系生生地。
佢唔鐘意食魚……同公主相反,但公主都鐘意食兔肉。
所以一家4口星期六的晚飯就系兔肉。
如果系公主生日,就系三文魚啰!

沒有留言:

發佈留言