2009年12月2日星期三

再追11月中的“舊聞”

my fuhe
老友真系好唔話得……
系香港空郵一個“寶盒”佢叫做“福盒”
因為無唔見到,我收到系福氣。
好多好專業的整餅用品,
福氣 - 所有由歐洲以外地區俾我的信,
大部分都唔見咗……
因為轉得多唔見的機會就更大。
本來空郵由香港到意大利應該1個星期,
老友本來無話我知道送個寶箱俾我,但見我一直都無話收到嘢,
到第二個星期的時候問…… 有無收到郵包…… 無,我知道佢會寄,
但幾時就唔知道。到第三個星期,系郵箱有通知話10:00無人系屋企(頂!點會無)
所以要去郵局提取。因為收件人系英雄公主爹,所以要佢走去收。
實驗證明,如果收件人系我,信件郵包唔系掛號或速遞,一定唔見。
再多謝老友,唔好再冒險寄啰,我等你黎意大利先俾我啰!

guess what

橫豎影開,呢盒嘢系老爺送。
有出生日期噶。可能睇唔清楚
寫住04 12 71
系老爺整理姑媽D物件的時候發現,姑媽要入療養院住。
所以好多舊物都要清理,老爺一見就話,呢件古董,一定要俾英雄公主娘。
金器英雄公主娘唔鐘意收,但呢樣呢,非常高興甘收咗樂

乜東東?
Here what it is
一套餅模。
好開心,因為老爺真系有我心!







收埋收埋甘多禮物,唔整下嘢,對唔住老友、老爺 同老公 jee。
其實英雄公主爹仲送咗個手提電打蛋器俾我,
因為 Lemon Meringue Tart 個
打 Meringue 打到我幾辛苦,所以阿爹就靜雞雞買咗翻來,但又無影相

Macarons
呢個 Macarons 又系試下整。
系 Caprese Michealangelo 到買咗D超級栗子,
食唔噻就整咗做 Purre'
整好個 Macarons 就夾咗。

SWEET DIE PEOPLE!!!
系意大利人先食到甘甜,我自己整都系半粒就酸梅干超人甘樣。都系整黎攞黎送俾人多。自己手痕當玩下的滿足感仲高。

沒有留言:

發佈留言