2010年5月9日星期日

安然進入第7周!

第三周的功課,最后都無問題,原來果兩樣漏咗的,
好隱晦地已經寫咗,但老師睇漏眼…… 因為實在唔夠明顯。
經過同老師的討論之后,佢再睇一次,話系,但實在系字內行間到幾乎感覺唔到。
但經過我地講一講佢又睇到,所以 ok。Pass 咗

第五周,3份都系獨立功課,錯1條。
其實都唔系凈我一個錯,問過其他同學,大家都誤解咗條問題系問
如果新生的幼貓系中途卡住咗,而且系尾出,應該點做……
但因為錯咗,個老師會再俾機會,甘就唯有一只一只字再睇清楚條問題,
原來系第5分鐘出現的事,即唔系中途啦!!
應該系第一次收縮,即……等,無嘢可以做。
除非到中途見幼貓卡住先要出“手”。Pass 埋

第六周,獨立功課,幼貓性別,都唔系太難,唯有2張差D俾佢考起,特別系我完全未有自己的幼貓。全中過埋。
份組功課系15條,中途同德國婆的意見太差異。我做 leader (一個最吃力不討好的位置)
份功課系俾父母的 EMS code 再俾幼貓2張相問幼貓系乜顏色同 EMS code
但無俾前面品種果個碼例如 挪威森林貓系 NFO,緬因庫貓系 MCO,
無咗呢個碼其實都幾大問題……因為有D品種,如 Ragdoll 系暹羅紋 (point 中文重點色) 但因為所有 Ragdoll 都系 point colour 所以個33 系唔寫。緬甸貓系33 但所有緬甸貓都唔會寫個33。但D幼貓細到根本唔知道佢系乜品種的時候,估餐死……最火熱的系 agouti 定 non-agouti。

最后系錯3條,但我救咗成6條(3條系 agouti,1條 silver, 另一條系 cream 老豆加 blue 阿媽,因為佢話個女得一個可能性,我話唔系應該系3個……),其中一條系我錯,因為只貓系 non agouti,德國婆對。佢就好意氣風發甘話,你睇,都話我無錯,我無理佢,費事同佢講話甘我救咗過6條你要唔要計下呢?
我主要系要所有都答對, pass 。
好在同組的葡萄牙佬,佢比較中立對待事情。
德國婆錯D乜…… D genotype 錯,
錯父母 genotype 甘幼貓可能性的顏色一定錯……
有幾條真系差D反面。好在葡萄牙佬系到,佢話佢覺得我寫果個系正確,
唔系真系唔知道點收科。
再改果3條,最后都系我同葡萄牙佬兩個自己“針”掂,
半采納德國婆的就送出去,(因為我系 leader 要我交先做準但都系問過德國婆有無問題,但佢見我同葡萄牙佬都同意系甘寫,佢反對都無用,又無理據,唯有話 ok)
好在都過埋……
葡萄牙佬話……佢同德國婆都已經系 breeder 咗好多年,佢自己3年,德國婆5年,
但D genotype 竟然系我呢個全新手最好。(因為葡萄牙佬第一次D答案同德國婆差不多一樣……走漏嘥眼……)
還好有個真系讀書的系組到,如果唔系錯超過一半真系唔知道點搞。
我話……無辦法,因為我無經驗,我只能夠系靠死讀,自己搵相睇,
將勤補缺啰。

第7周,應該系最后一個星期有 study materials。2份獨立功課,1份組……
算份組的一定又系勞氣,不過今次唔系我做 leader
最后果個星期應該同上一期一樣,黎個大考……將7課的嘢一次2份論文。
所以我會停止報告。專心搞埋呢兩個星期。
大家祝我好運吧!!(好驚…… )

沒有留言:

發佈留言