2010年5月28日星期五

G2 大功告成!

Pawpeds G2新鮮熱辣,剛剛收到官方的電郵。
英雄公主娘的 Pawpeds G2 Cat breeding for beginners 合格!!
8個星期過去,獲益良多。
好多系老師的經驗分享,我有問必答,
我D甘的數學低能,竟然D遺傳同計數的題目,
大部分都無乜點錯(我仲系好奇怪……)

電郵入面得7個人名,其余13個同學應該還在努力中。
G1 同 G2 都各有一頁系畢業同學名單,
有登阿娘個名,但唔俾大家睇啰。
因為一睇就知道邊個系我 瘋
我應該系第一個亞洲人讀呢兩個課程。
我希望有更多的臺灣或香港的 breeder 會讀。
因為如果唔想再見到D寵物店賣貓的話,
做配育員有需要有教育,要知道點唔會變成 BYB(backyard breeder 黑市繁殖),點教育買家。
有興趣的 breeder 要先報讀 G1 想知道課程的內容,請 click 個 G1 同 G2。G1 考過之後先可以入 G2 如此類推。

雖然主辦的人同老師(又好奇怪地全部都系女人!!同學有男的,但老師全部都系女!!)全部都系 FIFe 的評判,或配育員,除咗一個系可以去 CFA 做評判……
我覺得佢系天才…… 瑞典D breeder 都叫佢做貓遺傳學天才!

期待,因為將會有再高級的課程。我問過老師,我話我仲未開始…… 一只貓都未生過……下一個 cousre 受唔受我玩咖…… 就算我即刻有一只貓女,都要等佢大,等佢“壞” 要成年我先有第一胎…… 因為個課程話要有幾年經驗先讀得…… 老師話,你通過到 G2 就可以讀高一班啦!唔好擔心甘多喔。下一班仲未翻譯,因為所有課程原文都系瑞典文,老師再加多D international insight (英,美同歐洲貓會D規例,各國當地法律又唔同)先可以變成“國際班”。系呀,D老師叫英文G course 做國際班,因為有法文同德文,仲會有丹麥文。但因為語言關系,都系當地人讀,系英文先系全歐洲,南北美洲多國學生一齊讀。老師有瑞典,比利時,法國…… 所以完全國際化,但最好玩(老師都話好玩)系國際班!因翻譯12個星期的課程,最快要到明年年中先開第一班,我有可能系第二班,所以有時間自修一下。不過話唔埋,我G1的時候系第三班,G2 我已經系第二班,有可能我下一班我第一班都唔定(超級希望)!!

老師透露,將會有個別品種的獨立課程!正!! 緬因庫貓,緬甸貓,暹羅貓一定有(D老師咪就系呢幾個品種的配育員啰……仲有D成30年經驗……隨手系柜底抽的嘢都系一個課程),挪威森林貓已經聯絡一個識得英文有25年經驗的配育員,開始寫。其他品種如波斯貓,英短都有人開始寫,但無講系寫瑞典文先定英文先啵,所以超級期待!!但無講要唔要考過 G1 先可以報讀,呢樣等開班的時候報告下大家知道。

沒有留言:

發佈留言