2012年1月9日星期一

我愛 Tuscany


點解:其實好簡單D人質素同羅馬差好遠。
我地經常去(其實系想搬去)的地方系一個偏僻小鎮。但個鎮都屬於旅遊區,因為 Michelangelo 的出生地同故居博物館都系果到。
一個好簡單的例子。


26 Santo Stefano (我老公主保聖人)我地25號其實無出門,入屋就兩個人10貓,人就求其野食飽 zzzz10個鐘頭(呵呵!)26日屬於假期,本來無捻到公主爹鍾意果家系 CM 的餐廳會開,點知道碰運氣,開,仲有位!
因為系節日假期,所以 fix menu 30歐元一位食足3個鐘頭!
餐廳唔算好大,大 hall 爆滿100人左右。100人唔多也唔少。
餐廳唔屬於好高級,但都有檔次。
坐底之後我發現一樣野,唔嘈 當然100人有聲,但無細路喊,四圍走,跳搞搞震。最嘈只有一檯15人歡呼左3次,就系甘多。其他時候系完全唔嘈!
唔系無細路,我數過,12一下的超過15個,5一下的有6個。但無 BB 喊,鬼甘叫。D細路埋檯之後系無離開檯,當然上菜之間有空時間,都系D大人走出走入去食煙乍。
我同公主爹講:同羅馬分別好大!羅馬甘多人的 sala 一定嘈到我第二道菜未上已經走左。
公主爹答:系呀,羅馬人水平越來越差⋯⋯

例子2
公主爹個老死(叫去阿六)系羅馬出生,講講⋯⋯點解會系 CM媽媽個妹妹(兩個都系Tuscany 人但原本系 Ang 個城,兩個都唔系嫁 Tuscany 人,兩個的老公都系 AB )嫁左個住系 CM,所以定居系 CM。阿六個爸爸好堅,一手一30+年前系果到自己起左間屋。本來系渡假屋,但依家可能搬去定居。因為羅馬生活費太貴。
阿六有 CK 毒癮,系羅馬公主爹有時間就去炳,但人都大,呢個弟兄唔可以睇到甘實,直至事情鬧得太大,阿六老豆 dig CM 重新生活,戒左(但公主爹懷疑仲有食,但無系羅馬甘狼死)。系 CM 認識左 TT-我好鍾意呢個女孩子(其實都唔細,依家都36)。有印象的blog 友會記得我幫設計結婚邀請卡。TT 系工程師,系軟件公司做,但軟件公司系另外一個城到,要開45分鐘車先到。
我地懷疑 TT 系知道阿六系羅馬有毒癮的事,所以都好實下。兩個婚後系同 TT 父母同住。
TT 父母其實系小學程度都無的人,一生都系鞋廠車鞋,到依家退休,教育水平完全唔高。
阿六得一個家姐,TT 系獨生女,所以婚前已經計劃生寶寶。可惜TT2次,之後做檢,系荷爾蒙問題,做左一年療程之後受孕。整個過程完全唔簡單,TT 一一照做,從飲食到食藥,調節心理等等。受孕其實風險好高,但都搞掂。119日寶寶呱呱落地。我地鬼甘開心。
今次上去都系想見下呢個肥仔D
11TT父母邀請我地午飯。兩個好鍾意我地,因為我地兩個都好疼 TT,上次兩公婆吵架,個死仔阿六走左上 CM!!TT 懷孕中!甘激想點??我地去探 TT 父母,兩個講左發生乜事情之後,公主爹即刻上 CM 鬧鬼阿六,TT 在場,我同 TT 講,佢下次蝦你,話我地知道,我帶埋竹劍上黎教訓佢,即刻笑翻。所以 TT 同佢父母都好鍾意我地。當然我地都好鍾意呢家人,好多小事可以睇到佢地系點。
1230日 其實TT 爸爸的媽媽剛剛過身3日,本來唔想打擾佢地,系探望下,同阿六 TT 肥仔D出街食飯。點知道佢地好熱情甘邀請我地11號一齊午餐。我地答應,兩個老人家鬼甘開心已經開始預備⋯⋯
30日其實午飯家餐廳離TT家唔遠5分鐘車程,因為肥仔D第一次去餐廳,所以擔心扭計,TT 可以即刻帶翻屋企。出門之前我地已經同 TT 講,你唔覺得 ok 唔好勉強,下次先啦。話點都要試,唔系的社交生活完全唔正常。TT 未可以系公眾地方餵奶,問題其實幾大,有命你叫肥仔D好鬼重,TT 抱唔到甘耐餵。所以 prefer 系屋企餵飽,等 zzzz 先出門。點知道果日唔肯 zzzz。到餐廳,5分鐘肥仔D開始喊,TT 即刻帶翻上車,叫阿六陪我地,自己車肥仔D 同自己翻屋企。仲同我地道歉,道乜鬼?我地反而唔好意思!!
飯後翻 TT 屋企睇食緊2塊麵包。。。我話 TT 你無食飯??話肥仔食到依家,所以午飯就甘算,稍候先再食D正常野。
11日中午,阿六,TT 同佢父母其實大部分時間都系餐房,除非肥仔喊,TT 先會離開去睇佢乜事。佢地的概念系唔可以令個 BB 成為世界的焦點,因為佢系世界的一部分而已,唔系全部。
TT 同我地講唔好意思,佢食D野同我地唔同,唔系口味問題,佢要繼續食個特定的 diet。因為上次破解,肥仔食完奶之後唔舒服,所以唯有慢慢轉 diet。我心捻 -唉,點解都系義大利人,TT 同巴渣相差甘遠??
TT 話之後會離開軟件公司,系屋企附近揾D收銀之類 light D 的工作,可以多D時間照顧肥仔。好浪費。。。堂堂工程師做收銀,但佢真系好注重家庭教育,同一早已經系甘計劃。。。雖然父母同住,佢真系可以繼續佢的 career 但佢情願放棄,因為肥仔點都系我要生,父母最多系俾少少支持我,但系“我的責任”去教育同養大佢。好感動。。。
飯後我如常堅持幫手收拾,佢地其實住系一座大樓2樓,下面有花園,後面系田園。入門一定經過花園,我一直都有一個問題,系羅馬如果系經過呢D花園,會發現好多麵包屑諸如此類餐檯遺留物體。因為張檯布用完之後就去露台一揚,所有麵包屑等等落噻花園,奶奶話甘D鳥有野食。。。到收檯布,我問 TT 媽媽,台布我去邊到揚?露台?佢即刻碌大對眼望住我,唔得唔得,甘會弄髒花園騷擾其他主客!我問,平時你地點清理,佢有一個桶系廚房,夠大俾張檯布疊到某個大小揚D麵包屑落去。
請記得 TT 媽媽系小學程度都未到,公主爹阿媽系教小學的老師。我覺得懂得尊重同教育水平完全唔掛勾。所以D人用頭銜黎同我講野的,我當佢死(好似巴渣成日話自己屋企果邊全部都系建築師,我真系無理佢,我最唔 like 建築師同律師!!)

2 則留言:

  1. 其實一個人嘅性格, 同佢嘅成長環境有好大關係!

    不過講開又講, TT 餵母乳, 的的確確係要小心飲食架!
    佢一個人食兩個人嘅嘢嘛! ^^

    回覆刪除
  2. 我覺得 TT 有樣好,佢系食之前同我地講。
    語氣系好唔好意思同抱歉。
    我自己過敏,所有有殼海鮮完全唔掂得。
    次次都要另外煮開俾我,我都覺得唔好意思麻煩人。
    同檯食飯都覺得鑒戒。佢俾我的感覺我好身同感受。
    相對巴渣系口味問題,當奶奶屋企系餐廳。
    奶奶又系過分照顧所有人口味,但個蛋糕擺明只照顧金菠蘿口味,
    甘小狼呢?佢都系奶奶個孫 jee。我整蛋糕要的話我可以落 Rum
    但就住個金菠蘿我無落。整蛋糕照顧全體口味渦。

    回覆刪除