2012年2月10日星期五

7小福 - 5福已經分道揚鑣

無寫好耐,忙,忙接見有可能系新主的家庭。忙準備D 小福離開我地。
Joke 笑我會喊7次,5福離開我已經喊左唔知道幾多次。

每隻小福離開,我都忍唔住系新主面前喊出黎。
最離譜系 She's the One 同 Shere Khan,我喊到收唔到聲外,仲搞到新住喊埋一份⋯⋯
佢兩個系最早離隊。佢兩個都系羅馬。7日之後同原居貓已經可以接觸,Shere Khan 都仲系好驚隻狗,She's the One 反而可以走到去 Whisky (隻狗狗個名)面前審視一番。
之後系 Steve Jobs,新主老公見我眼濕濕已經叫停,佢驚佢都喊埋一份⋯⋯ 拉仔拉心肝,但去到 Tuscany 一個島上⋯⋯ 最掛住系佢⋯⋯
本來 Suu Kyi 先離隊,但新主架車壞左,所以到2月2日先黎接佢。Suu Kyi 去南部一個 900米的山上,新爸爸媽媽我都好有信心,雖然遠,但我知道佢好好。佢到之後第二日已經同新主屋企D2隻狗狗非常friend!D 貓需要少少時間,但佢應該應付得到。
Sayuri T 最後安定系羅馬,5福之中最後揾到新爸爸。

5福離開我都有一張繡有佢地個名,有爸爸媽媽,弟兄姊妹氣味的毯仔跟。路途遙遠的,更加有2張用過有“屋企”氣味的尿墊方便路途上緊急需要(Steve Jobs 同 Suu Kyi 最後都無系路途上大小便到渦!)。佢地最鍾意的玩具,新舊各一加一條新的長的野雞毛(超鍾意, 我地要成日收埋),罐頭,系羅馬的有2pack 生肉,得 Steve Jobs 無,因為即刻6個鐘頭路程,所以俾唔到⋯⋯Suu Kyi 新主被風雪困系羅馬3日先可以起程,原定留一晚就走,所以我都俾2 pack新主系羅馬餵住先,所有文件 - 除左 pedigree - 因為未到。貓 cheese - 佢地最鍾意的 treats。一小包貓餅,應急用(好在俾左 Suu Kyi)。所有新主未黎接之前已經收到 guide。 黎接的時候,guide 上唔明的即刻問,特別系餵生肉部份,全部新主都餵生肉,所以問題特別多,包括份量同骨頭肉比例。因為“食譜”無寫比例,完全靠睇便便顏色黎調整。

5福好乖,5個系旅途上都無喊,到新屋企即刻適應。新主都好乖,個個都打電話,sms 報平安。之後相,短訊,電話不斷,開心的聲音亦不絕。5福好快接受新家庭,有D到新屋企已經向新主呼嚕。跳上新屋企成員身上瞓。新家庭都好開心。每次見到佢地系新家庭非常開心,我都感動到喊出黎。我地一切的努力都希望佢地成為一個可愛的家庭成員。佢地無辜負我地的努力。雖然非常掛住佢地,但佢地已經大,要離隊。

我地接見唔少新主要求,亦拒絕不少我地認為唔得,唔夠好的家庭。為求佢地一定要到一個溫暖同愛佢地的家。唔得,唔夠好的家庭定義 - 如果視貓如物件的家庭全部拒絕,屋企唔夠安全的拒絕,希望生一胎的拒絕,我話知道你系獸醫,經理定建築師!個 title 唔等於你會知道同會用心去愛同照顧貓 - 特別系獸醫 - 竟然要求唔夠12週歲要到新屋企,放系聖誕樹下??!!乜Q獸醫?你以為你系 獸醫一定識得照顧貓?錯!友人有一隻貓軟便加有小小血,化驗完一次又一次,X ray 話無野,但D 便便都系有血,獸醫淨系話-佢腸太敏感,友人求救問俾乜隻貓食好,我問你用乜貓砂?答:結球果種,我答:換貓砂,換水晶砂睇睇。1星期後- 便便正常翻⋯⋯ 之後我話,如果負擔唔起長期水晶砂,換普通唔會結球的就可以。所以聽到系獸醫我可以無動於衷。

英雄最唔能夠接受D BB 走,美人反而安然無恙。努力調節英雄心態中。到最後都無俾公主再接觸7小福。其一公主會 stress,同令小福們學到一個壞印象 - 除左爸爸媽媽之外,所有貓都系壞蛋 - Shere Khan 就因為甘同原居貓需要多D時間先可以一齊⋯⋯

好多人會話,既然選擇做配育員,都知道D 幼貓會走,做乜甘貼心佢地,辛苦自己?好多配育員選擇唔甘親近D BB,免離開的時候神傷。我依然記得美人的配育員,系美人離開的時候都系我面前喊(當然我又喊埋一份⋯⋯)美人已經系佢選配10幾年的第10幾胎。公主的配育員呢?公主離開我完全唔感覺到佢唔捨得。公主系佢第一胎⋯⋯ 美人配育員的話,猶在耳邊 - 我知道佢地離開我會好傷心,但如果佢地唔系系一個溫暖同愛的環境成長,佢地唔會成為一個好的家庭成員,性格唔會好。所以我情願辛苦自己,但為佢地一生的幸福同新主的將來著想, 我選擇辛苦自己。我完全同意佢,美人的性格好過公主好多,選配唔系淨選配外觀,性格系配育員必須努力大課題。所以我都系情願辛苦自己,喊多幾千次,但我能夠以後D 幼貓將會系一個一流的家庭成員,能夠接受各種考驗。

仲有2 福尋新主。因為兩個系 Show quality 同 breeding quality (賽級同繁殖級)要揾合作的人需要更耐心同小心。特別Sic 同 Shirley the Black 都系男孩子,更加要小心加小心。
我最擔心 系Shirley the Black,佢太乖,同系全黑,系人都跟!!義大利好多巫術壞人,專門拐帶黑貓!!!雖然我好想佢留系我附近,但如果天意要佢去更遠的地方,我情願佢去一個更安全同真心愛佢,好好利用佢優秀條件繼續挪威森林貓品種延續的人的屋企。

4 則留言:

  1. 下!你唔提我真係唔知意大利有好多巫術壞人!
    咁你要福爾摩斯上身查清查楚先俾黑仔踏出家門!

    回覆刪除
  2. 就好似我二十幾年前個女第一次上幼兒園,我走出校門,就忍唔住喊出黎...,之後,慢慢就會慣咖啦。

    回覆刪除
  3. 郁記,間中有新聞報道,某某地區短時間內所有黑貓失蹤!
    Allie 如果我可以甘麻木,我要停止做breeder,因為我已經吾系100%用心做呢件事,我吾會用工作形容,我地只系 hobby無需要為做而做,亦吾可能有收入。如果吾投入,我只系破壞緊個品種。

    回覆刪除
  4. 雖然好唔捨得,但唔好難過,
    日後系咪可以去探下佢地?
    唔知貓媽媽見番自己d仔女會否相認?:D
    系呢,咁你地系點揀選新主架?背景審查?實地審查?面試?@@

    回覆刪除