2008年10月9日星期四

毒奶事件引發的搞笑嘢

自從獸醫唔俾公主食貓餅之后,要有d淀粉質物體代替下,
雖然好多系網上的理論都系話貓系食肉獸,
唔應該俾淀粉質作為貓食。
我成日都系到話……系獸醫同網上言論之間選擇要信邊個的話。
我會選擇獸醫,有乜事,佢要負責,網上言論呢?有乜事系我自誤,仲害埋公主。
當然獸醫有指示系俾幾多分量,
所以系照到足黎俾。

淀粉質,本來獸醫叫我煮米飯咖……
公主呢……一直都唔鐘意食新鮮飯,所以就用嬰兒米粉,之后又有麥粉。

搞笑事件1,
公主系超級麻煩友,呢樣嘢唔系今日先知道。
有日發現D嬰兒麥粉已經食光。
其實已經搵咗幾日P字頭牌子的麥粉,不過搵唔到。
毒奶事件又甘熱,其實我都驚驚地d 嬰兒麥粉的品質可靠性……
所以又想試下俾住家米飯公主食。以前有飯,公主就已經唔理我。
聞2嘢就掉頭走線 餓到佢屎屎下,情愿去舔墻同食自己的毛都唔肯掂兜飯嘎
所以都系心大心細甘整咗兜飯加新鮮雞肉。因為系夜晚到天光個餐,
我見佢肯走埋個兜到食,于是就好安心甘安慰自己,
依家無貓餅,所以會食飯。就去瞓。
翌日5:45,公主如常甘系個鬧鐘響之前就黎抄醒我。
我仲以為佢食嘥d 飯,所以到5:45先搵我,如果唔系早在3:38就黎搵我攞食……
到走埋個貓飯碗到……全部白米飯都仲系到,不過D雞肉就已經食清光。
D白米飯系埋一邊,公主好有心機甘將D白米飯撥埋一面。瘋
可能系要花時間將d 飯同雞肉分開,所以佢無3點幾黎叫醒我……
我望下公主,佢仲好得戚甘望住我,
”唔好埝住甘就可以逼我食埋D甘難食的白米飯……“ 真系吹波波。

搞笑事件2
由于公主同我d 白米飯玩”紅海“唯有要買麥粉佢食。
同公主爹去附近間 GS,點知到得 M 字頭只米粉。
公主爹話,甘俾公主試下啰,下,我已經話M字頭,公主唔要……(死未,連牌子都要指定……—。— 米粉就更加唔會要啦 哭
公主爹唔信邪,就買咗一盒,到屋企,我話,拿, 你睇住呀,
公主真系唔食M字頭的米粉…… 白米飯都仲可以撥開,
米粉無得撥開,就成兜貓糧都唔食蒜
唯有開過兜無米粉的俾佢。公主爹話投降!聽日返屋企經過藥房買啰。

公主爹第二日放工,買咗1盒同1罐翻屋企。
1盒系P字頭的米粉,個罐系N字頭的”成長麥粉“!
連藥房都無最簡單的麥芬賣。公主爹話有,
當佢見識過公主唔要M字頭的嘢之后,就知道點都唔好買M字頭的嘢……
藥房凈見到有M字頭的麥芬,佢走去問藥劑師,
有無P字頭的麥芬,藥劑師話有M字頭個只的麥芬呀,
公主爹答,唔得,藥劑師就好有耐性甘話,其實都系一樣jee。
公主爹答,點會一樣,P字頭一定好D,因為我只貓唔食M字頭條 line,
凈系要P字頭……
公主爹個刻先發現自己甘講有D嘢唔妥……
因為個藥劑師忍笑忍得好辛苦,臉都紅嘥,好辛苦甘話P字頭有米粉,
轉頭之后(可能笑飽之后)問有無試過N字頭的成長麥粉?
公主爹話無啵,甘就兩樣都買咗翻屋企……
P字頭米粉都好啦,頂住先,N字頭的成長麥粉,我話唔得,
公主爹話你都未俾公主食你點知道唔得?下……N字頭重要成長,
雖然條 production line 可能唔同…… 不過就點都有D擔心,
攞上手睇下D成分,跟住話,你認為公主可以食牛奶、糖、香草嗎?無
唔得,點可以俾公主食牛奶同糖咖,我話你自己睇,有牛奶、糖同香草,點俾佢食。
公主爹話甘呀,聽日翻藥房換,我已經問,要唔要我去換,
唔系又會笑死個藥劑師,公主爹話唔洗,
費事因為系佢買但我攞去換會唔換。
公主爹攞住罐麥粉去藥房,藥劑師先開聲,
你只貓話唔得呀?……
公主爹都唔覺得有乜問題,仲好自然甘答,
都無開罐麥芬,不過我老婆話唔成份有牛奶,成貓唔食得牛奶,會拉肚子。
藥劑師埝咗一嘢,話我知道邊個系你老婆喇,
系咪,成日攞住獸醫處方單黎買寵物藥物個位中國面孔的太太。
公主爹話,系啰成區得公主娘一個系亞洲樣咋嘛
(所以我都系咪行差踏錯,實在太容易俾人點相)。
我相信…… 呢次事件之后,我地兩個一定成為本區最出名的“貓癡”

p.s 我同公主爹無一齊去藥房,所以d 人好大可能唔知道我地兩個系兩公婆。
我攞住獸醫的處方藥單系 jerry 的,因為系羅馬搵唔到,反而呢間藥店貨源充足。
講開 Jerry,依家好咗好多,不過D上次剃咗D毛都仲未長出黎(差不多成4個月……)不過食量都可以爽 瘦咗不過 fit 咗。希望天氣凍D佢D毛會長得快d ,圣誕節就可以影翻張相。

沒有留言:

發佈留言