2008年10月20日星期一

萬圣節都未到…… 圣家甘早出黎博乜?


圣家通常都系十二月第一個星期日先會擺出黎,
當然就唔系好似公主娘依家甘求其擺佢地系露臺到啦!
有曬背景同燈飾咖。
意大利的圣誕節系可以唔擺圣誕樹,擺圣家,
各家有各自傳統。
呢家圣家系我屋企都成10個月,系時候要出現。
星期日太陽好,附近起樓工程星期日唔開工,陽臺陽光充足夠,又唔洗食塵,圣家要“透氣”。

圣家系奶奶的寶貝,咪睇少佢地,佢地屬于古董!墨 系奶奶老豆年輕時代已經系到(奶奶話佢6歲已經有呢家圣家),甘大概呢3個像已經有超過60年。價值唔去估計,因為唔系可以用錢去衡量,對奶奶黎講系佢許多美好的回憶。甘點解依家系公主娘屋企出現,甘寶貝,唔通奶奶送俾公主娘?錯!唔系送,系公主娘搶”救“呢三個像。

公主娘成日都話好多嘢做,其實又唔知道自己做緊乜,呢三個像就系其中一項”長久戰“,剛到的時候無影像…… 到搞到一半先記得要影,俾個事前(中)事后對照俾大家睇睇。

圣母像
瑪麗亞前
瑪麗亞后



















紅線部分本來系無,瑪麗亞黎到的時候系無鼻……完全系平。個座都跌爛咗……一個大窿。白色個D系我補的 Gesso。

圣 J
圣J前
圣J前后



















(我唔知道佢中文叫乜)右邊成匹胡須無咗,右手臂成條斷過,接駁翻(應該系奶奶手震震甘疵翻)不過接駁有問題……個位對唔準,一邊成條坑,另一邊系途曬出黎。

又系個座都跌爛咗(最傷應該系佢)……個窿好大。



牛牛
阿牛前
阿牛后















阿牛牛系傷得最少個件,不過對角跌咗入個牛肚到,點解會跌到落個肚到,因為牛角個位崩咗,所以大咗就跌到落個肚到。花咗半日先”撩“到出黎。又系白色部分系我由無變到佢有。

奶奶甘心愛呢家圣家(其實成組仲有其他羊馬當然唔少得耶穌)點解會甘傷?前年十一月尾的時候,老爺入醫院,發現有心臟病,奶奶系果段時間日日都好奔波,加上圣誕節又差不多時間到,家頭細務之余仲有好多瑣碎事要記掛。到星期日要放圣家的時候,老爺將圣家系收到好高,奶奶個子好矮,所以要爬梯去攞落黎,可能佢好累同心不在焉,就甘跌咗一盒落地下,就系呢三個像。奶奶一直都無出聲,前年其實我都無留意到呢三個像跌成甘,因為前年奶奶擺到好底,要趴系站臺到先會見到。舊年老爺擺翻圣家系平時擺開的高度(差不多系我視平線,奶奶投訴話太高,不過成家得佢一個甘矮所以老爺話少數服從多數),我先見到佢地搞成甘。見到系有人上咗少少色去蓋,我問奶奶發生乜事,奶奶先話俾我知道。D顏色系兩個孫(我兩個侄)探奶奶的時候想幫奶奶修理,不過最后都系疵唔到,系甘伊上少少色。我當時埝都無埝,話:奶奶,過節之后,你收咗落黎俾我試下補。奶奶好開心,雖然我自己都唔知道整唔整到,不過有心一定會有D嘢做到出離。

一月中的時候,奶奶已經將圣家交咗俾我。第一樣,清理,將小狼同小琪(我兩個侄)涂的顏色清理,同除塵。阿牛牛只角要”撩“出黎。三個像系石膏像。甘就容易好多,當然又系我罐”百搭“ gesso舌 (話時話都用咗成4年幾都仲有成半系到,真好)本來想買石膏做,不過擔心D石膏點疵上去的問題,最后系用阿”百搭“ gesso 層積法甘做翻D立體出黎,一個星期一次,等上次個層干透再上。到第三個星期的時候發現其實都疵得好穩,就可以安心甘繼續整到中途,等干透,已經系6月的時候,公主娘去放假…… 乜都掉低曬!到9月先開始記得,唉呀!圣家呀!!

上兩個星期開始用最細號的砂紙磨平滑(記得影像果陣)。剛過的星期日,見有甘好陽光,所以就去上色,本來系想用模型油,點知道已經唔用得,干曬(成2年都系車房……) 哭甘點算,油彩啰,橫豎都系畫油畫用的 Gesso…… 應該無問題掛。其實系自己懵炳,成70年前的意大利上色技術,點會有模型油呢樣嘢咖!睇仔細D,個像系用人手上色咖,甘就如此這般,走狗運地,因為系油彩,連D色都好容易“溝”到接近原本的顏色,公主娘用咗5個鐘頭就幫三個像上好色,等干(天氣都幾潮濕)。希望下星期圣家可以返奶奶屋企。

沒有留言:

發佈留言