2008年10月10日星期五

家貓街貓

前日系郁記到睇到Mel R 去咗 我都好唔開心,
雖然我未摸過 Mel R,未同佢玩過,
佢更加唔知道我系乜水,不過郁記一直都有寫同post佢由細細貓到去果日的照片,
好似我系睇住佢大甘,所以睇到佢甘離開,雖然未至于坐系地下喊,
不過一直睇就一直喊……
郁記有講過歐洲人對養貓狗的概念同我地好唔同。
貓狗地系系屋企外走動,有提供糧草同水,唔會入屋企,
我通常都覺得甘同“街貓‘無乜分別。我地唔同意甘叫養貓。
各人有各人意見點養自己的貓,我地無權利去插手人家點養。
自由系街上走動的代價就系危機…… 而且唔單系自己的貓,連人家的貓都會有危機.

系街上自由走動的貓,可以話”幾“幸福,
如果個”主人”系負責的話……
點叫負責,絕育其一,
健康方面,每年都要打針同做好多防疫。
要知道貓群中有好多傳染病,媒體可以包括:血液同排泄物、寄生蟲。
貓系有地盤主義的動物,好多時都會因為地盤而打架,
排泄物同時系劃分地盤的主要“工具”,
所以系街上自由走動的貓只都會好容易患病。
傳染病當中最恐怖的系 FIV, FeLV、FIP 呢幾種病毒,亦稱為貓的艾滋病。
感染的貓如果發病可以系1個月內死亡,無任何醫療方法。只有預防疫苗。
病癥如果無發病只能夠驗血鑒定。由呢幾種病毒可以引發其他的病。
如果要打預防疫苗,要先驗血,驗血一次通常要50歐元,
好多人就會因為甘而唔會做任何嘢,因為“貓之嘛……有9條命,唔洗甘緊張“的態度。

絕育除了系控制”貓口“之外,亦同時減低傳染病散播,
我日日都見到附近好多街貓,只只都又瘦又細,有D無咗只眼,
有d 斷腳,但我唔夠膽帶翻屋企,因為佢地系有人養!!!
同時我都唔知道佢地有無病同寄生蟲,好驚會傳染俾公主就大鑊。

現在的街貓好多都面對路面的交通。意外傷亡好高,以前系農莊,
D貓可以系農莊內自由自在,因為唔會有甘多車,遠離其他的貓,
但貓現在的生活環境唔系系農莊,日日都會見到好多120km/hr 的車!
同狗打架…… 亦系另一種無可避免的危機。
如果系自己的貓,請將佢變成家貓。遠離危機。
如自家家居環境唔許可,請唔好養貓,養貓系一種責任,唔系一種玩具。
唔系因為要教小朋友要有愛心的”教科書“。

點解甘勞氣,除咗因為見 Mel R 去咗之外,
公主最近幾個月都唔可以去花園玩。點解?
因為D無知的人,話自己養貓,可以連喂都唔喂,自己放假1個月,
去第二到度假,就掉底2只貓周圍走。
兩只貓自己搵食,搵貓砂。甘的主人,我唔相信呢兩只貓有打預防疫苗。
呢兩只可憐的貓走到系我花園開大細!我地花園唔系甘容易可以入,
但呢兩只貓就爬過4幅2米高圍欄走到我屋企個花園搞搞震。
夜晚有幾次見到佢地系我地花園到過夜……
公主當然就發曬爛渣…… 但又唔出得去!

后來同鄰居2貓太太講開,佢自己都有兩只家貓,
佢仲慘,唔單系佢屋企花園大小,偷佢只狗D 糧食,
兩只貓整爛個蚊窗3次,破門入屋搗亂,系人家屋企同人家的貓開片!
2貓太太去同呢兩只貓的主人鄰居“理論”,
已經唔要求賠償(3個蚊窗共210歐元,同自己只2只貓的醫藥費)
只系要求唔好俾兩只貓出外,請系自家屋企內養貓。
結論,該位缺德主人話:我唔得閑理甘多動物,養貓系甘咖啦,我唔俾佢地入屋咖,
整污垢個地板(下,甘你只狗又可以入屋??!)
我好多嘢做,2只貓系我兩個仔,你要理論同佢地講,
下…… 你2位公子得3歲同5歲,
系呀,兩只貓系佢地咖,我都要教育下一代愛護動物。(真唔明原來甘叫愛護動物)
2貓太太好激氣,我都愛貓,但你甘唔叫養貓,
下次我見到佢兩只黎我屋企搗亂,我會打電話報警叫人黎帶走佢地。
缺德的主人仲好理直氣壯甘話,你依家恐嚇呀……

本來我聽到甘,想去鏟人,不過2貓太太拉住我,
我系意大利人呢位缺德的太太都可以甘對我,
你系亞洲人樣,仲要呢到得你一個,太容易認啦,無謂冶麻煩啦。
我好慶,意大利人無知到甘程度簡直難以想象,仲要甘反咬人,簡直過分。
兩只貓無罪,搞到佢兩只要自生自滅就系D甘無知的人。
我同情兩只貓,不過我更加同情公主依家連自己個花園都唔可以去玩
This is an abuse!!
激死我啦!!

沒有留言:

發佈留言