2008年10月14日星期二

老爺今年的生日蛋糕 - 好檸的 delizia al limone

好檸檬3公主爹老豆 - 我老爺,屋企人除咗奶奶(奶奶系叫佢個名),兩個孫叫佢做 Nonno 之外,
都系叫佢做 Boss,點解…… 唔知道啵,
佢唔鐘意D仔叫佢做 babo 鐘意佢地叫佢做 Boss,
我系跟公主爹叫老爺做 Boss,
叫奶奶做 Mamma。
所以老爺個生日蛋糕系寫 Boss
我之前問老爺鐘意食乜甜品,佢話無乜所謂,系好食的甜品都會鐘意瘋
不過我知道老爺鐘意檸檬(唔系粵語殘片個演員),鐘意檸檬的黃色,
鐘意檸檬味的餅干,屋企棵果樹系檸檬樹,連送俾溫達老豆屋企入伙棵樹都系檸檬。
所以搵咗個檸檬到唔可以再檸檬的蛋糕食譜做佢70大壽的蛋糕。

我整呢個 delizia al limone (英文應該叫 Lemon delight)的時候,
其實無話俾奶奶知道,奶奶前1日已經訂咗另外一個蛋糕,
所以老爺生日搞到成枱都系蛋糕驚

好檸檬1個原來食譜系意大利文,
呢到用我的低能翻譯俾大家睇下,
咪以為個蛋糕系一件過 mono piece
其實系12個 muffin size 蛋糕仔做餅,
上面全部都系 cream (因為老爺同奶奶都鐘意食 cream)
所以重手D都無問題。

蛋糕材料:
150克砂糖,2只雞蛋,1個檸檬(皮和檸檬汁),90克牛油(室溫放軟),100克麵粉,50克薯粉,1湯匙甜品用的發粉。
原本食譜系將所有材料撈埋就可以入烤箱180°C 15分鐘
我覺得好似會發得麻麻,所以系將牛油搓入麵粉同薯粉到,將蛋黃同蛋白分開,蛋白加糖打到企身,先撈埋如已經涂上牛油同麵粉的 muffin 盤到。
效果唔錯(因為無得比較,第一次做系甘上下)
蛋糕成品放涼待用。

糖漿(用黎浸蛋糕用)
100克砂糖,100克水,1個大檸檬的皮,煮滾,放涼前將檸檬皮除掉。
完全冷卻后,加50克 Limoncello 拌勻。

但蛋糕同糖漿都冷卻后,用糖漿淋上蛋糕上。我將D蛋糕仔放入個筲箕到先淋糖漿,漏出黎的糖漿再淋落蛋糕到直至所有糖漿都俾蛋糕吸收為止。

將預備好的蛋糕排放好,每一個中間都有空間,等D cream fill in the blank。

Cream
500ml 鮮奶,2只蛋黃,150克砂糖,60克麵粉,30克薯粉,一個檸檬的皮。
以上材料拌勻,煮滾收慢火直至少許糊狀,離火待涼。200克奶油打至企身拌入已經冷卻的成品到,再放上蛋糕上。

我煮個 cream 杰少少,可以蓋到見唔到原來系12個蛋糕仔舌

好檸檬2

整 cream 有兩個蛋白多出黎,我甘超級節儉一定會好好利用,就將D蛋白加糖,
打到企身,噴好D裝飾 整 Meringa,不過無”局“到好硬身,因為老爺奶奶D牙唔系甘好,所以有造型唔會變形就收火。


個蛋糕系10人分量,但食咗好豐富的午餐后,2個甜品一定有余。
奶奶話老爺得閑就攞只勺子去雪柜偷檸檬 cream 食樂 第二日
個蛋糕系個雪柜到消失咗,但只碟仲系雪柜到……

沒有留言:

發佈留言