2007年8月19日星期日

益?多

個日俾郁記提一提,又真系好耐無貼blog…… :P 掛住搞香港北京2星期游,兼加上要煩惱啊爹同啊娘去玩2個星期,公主一個系屋企要準備D乜,所以無寫一陣。 今日寫一寫,等有時間(我仲有其他嘢要搞,部相機D相都仲未load 落部電腦到^_^: )再貼其他的文章和照片。

話說益?多(無圖,怕給俾人話我賣廣告) 在意大利的電視上賣了好一段日子的廣告,講真個句,如果我唔系細細個已經飲,看完個廣告都唔知道乜系益?多;更唔會看完個廣告特登走去搵同買。公主爹第一次看完個廣告,就問乜來架???因為個廣告只系話有益健康……用乜做,有乜好處(親愛的廣告客戶,健康都有好多種,請問邊種健康???),味道如何等等都唔講,凈見到一堆好似著改裝白色旗服的女人在類似實驗室的環境里走來走去。跟住就指定的consume shot 就這樣…… 好搵笨(客戶)的廣告。 好,知道益?多打意大利市場,超級市場應該好快有喇!我們都系去羅馬市內的大超級市場(如果有印象,我們系住在市郊),搵咗都3個幾4個月,都唔見。終于在8月的第一個星期見到啦!一排7支,不過俾我印象中的1999年香港益?多版本細咗三分一……兼無寫每一支有?ml…… 公主爹請咗大佬溫達老豆試飲,他話都估唔到味道系甘樣,不過都幾好味,如果唔系公主爹買咗,試過,就真系唔會想過自動去買……加上價錢令人懷疑 你估羅馬賣一排甘樣的益?多,要多少銀兩?(估中無獎,小樓子唔準出聲,因為我講咗俾你聽) 提示:貴

沒有留言:

發佈留言