2007年8月27日星期一

小樓子萬歲!


上個星期在網上見到小樓子,她突然同我講……


“你張出世紙我幫你搞掂咗啦。”當時好驚訝又感動,本來同小樓子講好,等我返香港,我自己攞張出世紙去法院蓋章。費事麻煩小樓子走來走去,兼可能要攞我張授權書。最后小樓子自己打咗電話去法院問可不可以她幫我代辦,之后就無話俾我聽,就走咗去搞……“到時你返香港咪煩少樣啰!”哭 多謝小樓子!“一世人兩姐妹無計啦!”

小樓子好唔話得,當知道我地返香港的機票到手后,就馬上向公司請假,全程陪我地。連上北京都跟我地上。其實小樓子都系北京住過加埋都有幾個月的時間,我問她,“你唔怕悶?北京你都行昀啦!”,“可以故地重游”,其實我知道小樓子想多D時間同我在一齊……

有朋友問我,小樓子系06年圣誕節已經黎羅馬做乜見過啦, 做乜甘快又去香港見她。其實,原本的計劃系今年11月返香港同小樓子做生日……不過11月有事,要提前,就提前幫小樓子做生日吧!經常想念小樓子,經常擔心她在香港唔知會點,我好明白小樓子唔系細路,不過她永遠都系我心目中的小女孩,永遠那么窩心喜。每一次分手的時候都在想,什么時間可以再見到小樓子,每天打開MSN(我唔鐘意講電話,所以無打電話返香港),都想見到她出現,想問她今天她過得好嗎?身體如何?有無人激親她?

一生人能有這樣一個甘好的妹妹,我覺得好心滿意足樂
注 :公主娘個名都系小樓子幫我改,她幫我改咗之后,我就改嘥用公主娘到處游。

沒有留言:

發佈留言