2007年8月20日星期一

改良了的磨爪器

個磨爪器唔單只有新的繩子!
仲高咗好多!公主爹高1.7米(鬼佬來說,系矮仔一名)所以大家可以想像有幾高。 本來個磨爪器只是到公主爹條肥腰到,一年前換的繩子都給公主玩散,要再換。一年來,我們都想做有座由地板到天花的磨爪器(我們兩個都系“DIY"信徒)。不過羅馬的材料好難搵,兼有技術性的問題,所以最后都只是改高上個節,等夠材料同解決技術性問題再做座新的。 我們買繩子的店是在家附近的一家類似五金大超級市場,個日買的時候,公主爹問我要多少?我話舊年個3鹿加在一齊用咗90米,不過個老板娘就已經唔太高興要度90米俾我們。依家個鹿筆舊年個3鹿肥仔,長1米,鬼知要幾多!我就話不如買夠100米,橫豎都要繼續整,就同店東話要100米,當然,店東就面有菜色,100米點度俾你兩條友仔,咪玩我的樣,我就瞄到鹿繩上高寫1公斤賣多少,就同店東講,可以用重量嗎?個店東就依起爬牙,好啊好啊……經濟D用重量買平D……咪講廢話……都系一樣,我知你懶咪幫咗你一把,都唔醒水…… 磅完之后就話,打個折俾你啦(其實都無平幾多)。之后就問,你地買甘多繩做乜,公主爹就答做貓用的磨爪器,店東個樣好似想講,兩個神經病。當然我就開始開口講,貓如果唔用磨爪器就會磨家具,講到呢到,公主爹就話趕住走,推咗我上車。上車之后,就話,好彩他推我走,不然,個店東就有麻煩,我問他會有乜麻煩…… 公主娘開口講貓可以嚇走人!因為可以連續講6個鐘!


沒有留言:

發佈留言