2007年8月27日星期一

Sanibox

呢包嘢非常好用,簡直系與貓或與狗同住的爹娘最好的發明!爹娘們一定受惠!

呢包東東系可以洗地板(寫住可以洗木地板添!)、洗貓廁所。除臭效力驚人,但唔會傷害貓貓和狗狗。我一直都為咗幫公主洗廁所而頭疼瘋,因為驚唔夠干凈,公主就會走去花園到搞搞震。洗得干凈,又驚有毒,愛公主變成害咗她。長久以來,都系用嬰兒用的消毒劑幫公主洗廁所,不過洗完之后,成個廁所(人用個個)都非常消毒劑味。公主爹投訴,啊娘你下次洗公主個廁所時,唔該輕手D落消毒劑…… 公主爹我已經好輕手啦,不過消毒劑味好強勁,我已經連人個廁所都洗埋都仲有味哭……
用咗呢包嘢之后,D廁所(人同貓的)唔單止唔味,仲好清香。呢包嘢系贈品,系我地成日去買貓糧的寵物店的太太送(阿太太系老板的媽媽所以年紀唔細)。阿太太經常計錯數,每次都同要提阿太:“阿太,你計少咗x 歐啦!”,阿奶奶家的Jerry (加菲貓真板)亦系老主顧,所以阿太對我地印象好深刻。第一次阿太送咗兩包俾我地,我用足一個月。第一次過之后,已經想買,所以再去寵物店的時候,就問阿太,幾時有得賣正貨,阿太依起趴牙,又俾多兩包過我地,“好用貝!上次我俾你系薰衣草味,試下呢只檸檬味啦,唔系急,未有貨上架之前,用呢D板先啦。我仲有好多啊!下次再俾另外的味你地試貓” 多謝阿太!

沒有留言:

發佈留言