2011年3月11日星期五

壞學生事件

之前提過新果班有個壞學生。
點壞,點解知道佢系壞蛋?
事情如此
開班之前2日(我問校長系米開?因為成2個月無消息⋯⋯)校長話系呀,甘就發信俾所有學生同老師。佢話平時系之前果日發⋯⋯甘我問開就發埋啦。
由於系 to 所有學生 cc 俾老師,甘D學生如果自己八卦就會睇到同邊個一斑。因為有 group assignment 好自然甘就會睇,究竟有機會同邊D人一齊做功課。
有一個葡萄牙挪威森林貓的寫俾校長,話發現有個英國的緬因(Maine coon)的同學操守有問題,佢俾條 link 校長。話本來唔想寫,但覺得校長有權知道校內有呢種人,點處置由校長決定,因為有黑市繁殖戶系班內,其實好影響 PawPeds 聲譽。
呢班系中班,初班唔 pass 無得讀。初班 pass 可以放個獎牌系自己網站。雖然只系證明 pass 左,同真正操守無乜關係,但已經好多人睇住個獎牌揾配育員。所以如果俾個壞人用就真系有D問題。
本來呢⋯⋯配育界也是非圈,流言八卦新聞少不了,兩個配育員之間的恩怨情仇都有好似肥皂劇甘睇。一般校長唔會點理,問題系有條 link,甘人就系甘,有就睇下啦,一睇⋯⋯發埋俾我同師傅兩個睇。疑點1:一個葡萄牙一個英國,一個挪威森林貓,一個緬因貓,9唔搭8地點會有恩怨情仇??解答:佢兩個系 G1 時候系同學嗎?校長查下話系呀,甘我話,問下G1做佢兩個老師啦。好呀(但估校長無問⋯⋯)疑點2:條 link 其實系緬因貓 forum 點解個挪威森林貓的會知道走去八?甘八公?但條link系幾個配育員齊齊圍毆打壞學生!甘就開始查下查下事情究竟由邊樹發生。
原來系一個德國配育員告英國壞學生,上法庭,裁判德國配育員勝訴,敗著要賠償兼放貓?放貓???事情非常複雜。原因德國購入2隻緬因貓成貓(但佢本身系選配其他品種)因為期間德國配育員唔可以即刻接收,所以揾左壞學生幫佢收留2隻女幾日,等佢可以有時間由德國去英國帶去。但呢位壞學生就扣留左2隻貓7個月,期間連 passport 都燒左,2隻貓未經德國配育員同意就配左!哇!我系個德國婆我都會告到佢甩褲!!壞學生敗訴後無俾賠償⋯⋯又上多次⋯⋯
然後發現鋪天蓋地都話呢個壞學生賣病貓。大部分都系呢個德國婆放的消息。所以我同校長師傅3個就發神經甘系到揾D比較確實的證據。因為可能系流料,但如果系真呢?其實都知道G1個獎收唔翻,但點做?唔俾佢讀?唔得⋯⋯佢個貓會無查封佢,無藉口,仲衰系佢攞左另一個貓舍名,新舊兩個都無查封!!敗訴之後佢用個新的貓舍名(包括讀 G1 的時候已經系新名),再睇佢個網站D貓,校長本身系選配緬因貓,所以一睇⋯⋯佢D幼貓一定會有問題,因為2隻 queen 都系由 backyard (校長叫 industrial)貓舍黎,好多貓有問題。*解釋一下,每個配育員都會申請貓舍名 Cattery name,好似牌子甘,例如英雄系 Europa, 美人系 Vimmerskogen 如果對挪威森林貓有研究,就知道佢地系乜,出D乜貓,乜樣,乜顏色等等。但甘都唔可以話佢操守有問題,只能夠話佢唔知道自己做乜⋯⋯校長太仁慈⋯⋯刮下刮下揾到個自稱系壞學生到買左2隻病貓的女士,我就寫去問,佢有噻證據,2隻病貓加錯血統書,點錯⋯⋯根本唔系佢兩隻貓的。佢去貓會問過,根本無幫佢兩隻貓註冊!佢暫時唔告佢,因為壞學生答應會俾翻張真的佢,之後告佢賠償醫藥費用。其實好幾個都系甘情況,但有樣野,買家全部都唔系配育員,無去佢屋企睇過D幼貓,全部系網上睇到廣告就買⋯⋯貓送到屋企,連壞學生個樣都未見過⋯⋯佢地唔知道甘情況應該向貓會投訴!所以佢可以繼續甘生產可憐的貓!
我將D料俾噻校長同師傅,再系D group到揾D英國配育員問問,英國選配界同外間隔絕,因為大家貓會唔同,標準唔同,同英國入口貓超麻煩,所以同外間無乜聯絡(連校長成15年經驗都無識得一個,可以想像)我已經好小心,唔講名,淨叫英國緬因貓配育員私下揾我。問左10個10個都話唔識得佢,但知道好多流言,發生乜事,但 no comment!!
開學,校長都系無決定,系留意有無將D分組功課分到佢同葡萄牙仔一組(好在無)我同師傅兩個已經話唯有盯到佢好實。因為校長無決定只叫我地睇實D其實等於⋯⋯佢將會死系我手⋯⋯:P
開學6日後,大部分學生已經交噻功課,唯獨佢無,但我要等deadline 過先可以出催命符(上果班差D過成2個星期先交齊⋯⋯呢班算唔錯1份半份過1日都交噻)壞學生向校長提出離開!哇!開 party呀!! 師傅同我都鬆口氣。校長話仲未完事。1 佢要求退學費,無可能,因為寫明交左無得退,學費學校 keep等下一斑有位可以讀(我兩班都有人系之前到甘上下太忙走左,再翻磚頭讀)。但佢寫到自己好慘⋯⋯話無野做,自己有精神病(可能俾德國婆搞到佢神經)學費可以夠D貓食一個星期(?!60歐元乍波大姐⋯⋯甘折墮?),但之後校長無講點收科,好肯定校長唔會俾翻。2 睇住英國貓會有無查封佢,一有動靜網站要出聲明。
唔知道系米我問英國的時候消息流出去呢?唔理甘多,希望佢快d俾人 ban鬼左。
葡萄牙仔有問我點解壞學生唔讀,系校長決定?我話唔系,系佢自動離開。我叫佢幫手,有乜英國的消息就話俾校長知道。因為佢同英國貓會內部有聯絡(我地無)。佢話絕對無問題,對D甘的配育員絕對唔會手軟,整死佢唔好等佢繼續害D貓。

4 則留言:

  1. 有無新八卦呢?嘿嘿~

    p.s. 一定要先按預覧先見到驗証碼喎!

    回覆刪除
  2. 無壞學生新消息 - 我無問校長⋯⋯
    哎呀,我要改改個 setting
    多謝提醒!

    回覆刪除
  3. 嘩! 好似睇肥皂劇咁呀!!!
    不過呢D人,都係杜絕佢好D!

    回覆刪除
  4. Edith,呢種壞人絕對要杜絕,真系佢死好過害D貓。

    貓選育界真系好多肥皂劇系:P
    甚至系一對夫婦/情侶配育員離異,個男或個女的走去同另一個配育員一齊!
    呢種八卦新聞唔少,已經見怪不怪。
    不過理唔到甘多,佢地唔影響D貓,最多系閒言閒語關於人多。

    回覆刪除