2011年3月14日星期一

英雄美人公主三角關係

8 個月大的時候影⋯⋯

9個月大 ⋯⋯

話甘快呢個細路女就快10個月大,佢其實同公主關係算系甘,最唔妥公主果個系英雄。

其實都唔系今日的事情,但事情根本解決唔到。英雄間中會系柄公主,但並非無原因佢會佢柄。
原因1:公主去完廁所無埋好D金。英雄就會先入廁所蓋好之後出黎柄佢。
原因2:公主對美人唔友善⋯⋯英雄即刻護花心切,即刻柄公主兩野。事情發生最多就系⋯⋯貓廁所,佢地是但一個入貓廁所,另外兩個系門口等(公主通常唔會)。出黎之後就好開心甘好似開 party。公主唔鍾意慶祝,會對美人“唔友善”甘就俾英雄柄佢。

原因3:阿娘只要大聲少少喝住公主(佢絕育之後成日餓,有機會就偷野食,俾我發現就叫住佢)⋯⋯英雄即刻柄佢!呢樣比較新。

解決方法,公主上完廁所即刻清理。但有時候唔夠英雄快,佢系廁所門口等⋯⋯
阿娘唔大聲叫公主,但廁所慶祝會唔一定照顧得到,因為叫唔走佢兩個⋯⋯

其他時間就無乜問題。其實公主唔合群,同佢唔系甘鍾意人抱得問題,我地都捻左好耐點解佢會甘,直至有一次同另一個配育員傾開佢有一胎7隻的時候有乜問題,就有D頭緒⋯⋯

公主有6弟兄姊妹。英雄有4弟兄姊妹。美人有3弟兄姊妹。公主的配育員完全系新手,屋企只有2隻母,一隻系公主媽媽,公主媽媽的第一胎。英雄個配育員20年經驗,成屋都系母貓(公貓住另一處方便管理)英雄媽媽已經做左媽媽幾次。美人屋企9隻貓同住,美人媽媽第二胎。

挪威森林貓一般3-5隻一胎(件頭比較大的貓,一胎的數目差不多系呢個,體積細D的會多D),個媽媽容易湊(件件都甘大⋯⋯阿媽再大都唔系甘容易湊甘多個)。但7隻以上其實個阿媽會好辛苦,(有朋友的緬因貓一胎9隻,但阿媽2個月後就去左)。如果個媽媽系新媽媽有D可能會唔系好識得湊,照顧教育唔到甘多隻細路。多過4 隻幼貓的時候會爭奶頭的時候,你可以話D貓好笨有8個奶頭都要爭?其實佢地先唔笨,阿媽媽躺下4個比較底,另外4個比較高,最後兩個近大腿,所以最方便的得3個。而且佢地決定邊個奶頭系自己,唔容易放棄會打。4-5隻的時候都還好,7隻的時候樓上會壓住樓下果D。所以會打(我地可能唔知道佢地打)

 - 公主可能就系甘情況下唔鍾意其他貓。因為佢比較害羞(佢配育員講),爭奶頭的時候俾其他貓擠左出去。

佢個配育員其實有同我地講,佢有幫手畏奶。但如果畏得佢唔舒服,就會聯想俾人抱等於唔舒服。佢仲要系新手⋯⋯
- 公主可能系甘唔鍾意人抱。

公主系配育員處其實未見果成貓公貓⋯⋯同年紀的幼貓男孩子佢已經唔鍾意,可能系甘,佢唔識得接受英雄。
但公主系關心英雄同美人,但一同生活總有磨擦的時候,兼佢兩個爛玩精幾難頂。

美人同英雄呢,兩個老友鬼鬼。英雄教美人好多野⋯⋯包括⋯⋯食草。

最近一次英雄走去柄公主,發現一個有趣的現象,美人- 佢本來系另一處,但聽到佢兩個開片,走埋黎,乜都無做,只系坐系佢兩個附近,奇怪的事情發生,英雄走開。

另一次早上,美人霸左廚房個窗口最好個位,公主走埋去,未等公主“出聲”美人一手踏住公主個頭,公主即刻唔郁。跟住美人放底手,公主就走開左。

有次美人系貓樹個吊籃到,個籃邊高度系我眼前少少,我走埋去,佢一手按住我個頭,我由得佢,跟住佢用另一隻手按埋,要我個頭移近佢,然後⋯⋯佢舔我個頭仲系甘系到 purr。佢依家系渣fit 貓。但公主唔一定想 under 佢,但唔敢亂黎,因為有個護花使者系到左住噻。

7 則留言:

  1. 哎吔~兩件o靚仔夾份蝦大阿姐!
    咁英雄大件過公主幾多呢?

    回覆刪除
  2. 英雄係管家性格, D金包得唔好都要鬧!
    哈哈....
    三個性格都好鮮明呀!

    回覆刪除
  3. 郁記其實好難計邊個大份D⋯⋯
    公主肥左,體重同英雄差不多,
    英雄長同高過公主少少(等佢做老豆之後會再發育)
    一般公貓體積系大個母貓,但群體貓的時候系母貓管女,公貓管仔。
    但可生育的一般都會瘦D(荷爾蒙)
    美人系最細件,但佢得9個半月大,仲第一期發育中。

    Edith,我地真系多左個管家公!
    佢鍾意乾淨(所以佢無噴尿,最多系水平滴幾滴)。
    所以D貓廁所要乾淨,唔系佢會投訴我。
    3 個都幾好笑,但都有激死阿爹阿娘的時候 :P

    回覆刪除
  4. 其實我啊細同黑妹也唔多岩牙ar! 十多年仍是這樣!
    近幾年啊細對lucky仔更唔妥! 天天啊細對lucky仔都開片!
    我倆常對啊細說,你讓下個'細路',佢盲你唔'估'佢,佢唔知你向佢前面,佢亦唔會咬你!你兩也不會打起來!


    shar

    回覆刪除
  5. 哈哈哈 你一講阿細,黑妹同 lucky 我就知道你系 Shar!
    多謝你黎吹水呀。
    其實知道唔知道點解佢兩個開片?妒忌定地盤問題?
    如果知道可能解決得到。
    (你下次可以用 Name/URL 留言就可以唔匿名)

    回覆刪除
  6. 唉,就黎要被淘汰。乜嘢叫做‘柄佢’???
    (呢排唔得閒,少左露面)

    回覆刪除
  7. Allie 多謝你甘忙都黎吹吹水,
    我衰打錯個“炳”做木邊,
    本來應該系叫“小炳”即 - “打佢”源頭唔知道⋯⋯可能 Chirs Sir 知道!(問問佢先)
    呢個詞應該系你離開香港之後先出現,你唔知道好正常呀!

    回覆刪除