2011年3月31日星期四

貓應該唔應該沖涼?

呢個問題我之前會答,無乜需要米唔沖,反正貓好乾淨。
除非要出展,甘就一定要洗白白。
直至最近發現公主換毛換得超勁。有D地方有油污,以前佢唔系甘。
郁記話發現狗絕育之後D皮膚分泌都唔同。
但公主奇怪在淨得兩隻大腿系甘。之前都有一次系條尾,好似公貓尾甘。
問過獸醫,話要轉糧。轉左成年依家先再有甘情況。
有個配育員朋友本身正職系貓狗美容師,佢之前都有同我地講,
貓公要洗得密D,因為容易油,英雄就需要經常洗,不過淨洗條尾,因為佢有公貓尾。
母貓1個月一次都 ok。但公主同美人真系唔到需要我都唔洗佢地。所以無跟佢指示甘洗。

呢個配育員朋友星期六黎探我地,到甘上下醒起,笨⋯⋯
間城隍廟入到屋企都唔求簽??即刻隊公主俾佢睇(公主本來系貓樹到眠緊 :P)
問佢乜解救,佢檢查完之後叫我同公主沖涼,用去油用品洗果2tart油淋淋的地方,
之後都要多D同佢沖。
點解?佢D死毛掉唔噻,你日日點擦都唔會擦噻出黎,D死毛最容易積系D屁股,大腿位。
因為佢成日坐,所以摺埋D位,同個屁股一坐(雖然我已經不停甘吸塵都仲有毛系四周!)就粢噻D毛。
甘就局住D皮膚就會系甘出油。就算之後擦走都無用,因為油左就更容易粢系果到,
就越來越油,好似擦極都有死毛。其實系D毛系噻果幾到。
甘點解要用水洗?D死毛濕左之後就容易擦走。干洗無用。
呢樣真⋯⋯上次同公主洗完(都成個半月之前的事情)佢細左2個碼 - D死毛多到好似兩個冷球甘大!因為佢成年都無沖涼⋯⋯(甘你知道我幾唔想佢地沖涼⋯⋯)
短毛貓可能無甘嚴重⋯⋯但長貓都系要洗密少少。

9 則留言:

  1. 其實我相信晌唔同嘅氣候環境,冲涼頻密程度會有所不同.... 我地晌捷克時差不多兩個月先洗狗一次 ok 喎﹔晌西班牙就唔得勒,要起碼一月一次~

    而且,晌雪地碌來碌去其實將件'mink'整得好乾淨架!你度同我度都無得俾佢地玩碌地沙乾洗......

    回覆刪除
  2. 呢樣你一定有經驗過我。
    你帶住狗狗住過甘多唔同地方,
    有得比較個氣候環境有乜影響。
    熱的地方都有可能洗密D,但貓毛會無甘長。
    可能有加加減減下又無需要洗得密⋯⋯真煩,都系睇情況定:P
    唉⋯⋯都系要品下神快D買甩黎到搬去有得玩雪地碌地沙乾洗的地方!

    回覆刪除
  3. 我睇貓糧廣告話節育嘅貓,糧食都有分別咖。

    我隻狗狗一個月洗一次,洗完香噴噴!乾洗?點咖?

    下次落雪就記住放佢出去啦,原來佢見雪咁開心有原因嘅。

    回覆刪除
  4. 公主我就系轉左絕育貓糧俾佢,佢條尾先系甘出油。
    所以問獸醫轉乜⋯⋯ 最後系轉 light 少蛋白質。
    如果你去寵物店,有乾洗用品,其實系唔需要用水,但個產品系好似 mosse 泡沫狀。但我就唔夠膽試,狗可能可以,但貓會舔毛。
    唔用水,我感覺D化學野留系D毛到俾佢地食噻落肚⋯⋯

    回覆刪除
  5. 有試過買過,俾個女鬧死,唔准用!(我以為你地講錄地沙乾洗係一種新嘢)。

    回覆刪除
  6. 其實長毛狗同雪地係非常 compatible 架..... 麻煩非常鍾意玩雪,我諗Fiocco都一樣 :)

    回覆刪除
  7. 前年冬天, 我試過三個月先幫波波沖一次涼, 不過又ok喎!
    個個嚟到抱佢都唔信佢三個月無沖涼!
    我估同隻貓狗身體本身都有d關係!

    回覆刪除
  8. 系香港一般長毛幾耐沖涼一次?
    我都覺得應該有關係,
    公主D毛俾英雄同美人軟,
    同另外個配育員傾過,
    佢都發現同樣系挪威森林貓紅毛同黑毛掉毛情況有分別。
    紅色掉多好多毛,同早換毛過黑色。
    其他淺色D毛軟D 的都系掉得多D。
    (挪威森林貓D毛應該系粗 rough 唔應該軟)

    回覆刪除