2011年3月22日星期二

毛球季節黎啦!

成屋都系毛球呀,好似西部片甘,好多毛球隨地滾。
春天我D大帝掉件羊毛低衫出黎。
公主掉得最早,跟住黑色的兩件開始。
部吸塵機無日得閒。


飲水,食草,擦毛, remover (去毛膏) - 春天少不了 - 減少 hairball 問題。
平時佢地唔點飲水(因為90%濕糧⋯⋯餅乾少飲水自然少),
呢段時間如果發現貓多飲水要注意一下,因為貓本來就唔會點飲水。
多飲水應該系有問題(大定小,小如毛球,大如腎病)
所以呢論煮貓食D牛肉,雞肉同火雞的時候都加多少少水,
等佢地飲多液體 容易D清毛球出體外。


英雄同美人日日隊草(平時都有,但呢論多左),公主對草無興趣。
日日同佢地擦毛,擦出黎的多到儲起夠織整件大碼羊毛衫。
平時都有日日擦下,佢地唔知道幾爽,(由細開始同佢地用個擦玩)
但無甘多,所以呢論要擦耐少少,多幾次由頭到尾巴,
雖然日日吸塵,夜晚好似無噻,但早上都系發現好多毛球。
草繼續種(屋企花園⋯⋯唔得,我驚鄰居D DDT 唔知道仲有無系到)。

以前D remover (去毛膏)系 pet shop 買,有幾個牌子選擇,價錢唔同。
其實求其買都可以,但⋯⋯我又衰,買左幾隻之後(我成日留起D盒)就系到比較D 成份。
凡士林份量有多有少,有D植物油純植物油,但我都覺得唔系好妥,因為成70%,80%油
同個指示話的份量我覺得太多⋯⋯最後⋯⋯
問獸醫建議!!

獸醫開左隻天然的我地D 大帝
牙膏裝,無凡士林,植物油,油的份量系50%。
因為獸醫專用,要系藥房買(雖然唔需要醫生紙)。
獸醫寫埋份量(呢樣我最想要!)
平時一個星期一次 1cm,如果發現有毛球(食野時候好似唔落格好似想翻扣,吐散毛 -D毛唔系一舊,好似人咳甘但無野出)連續3日,每次1cm。如果照盒上指示系1teaspoon (成2cm)
我發現呢個獸醫好鍾意 1cm,好多野用量都系寫1cm,同用藥份量好輕。

點解唔想要凡士林?雖然好多網上貓父母都話凡士林又平又方便。
我一支3隻貓用2-3個月,14歐元左右,如果系一隻可以用6-9個月,
但相對一日一 teaspoon 凡士林放落貓糧到系好貴(系藥房買的貴價食用凡士林500ml 都系8歐元)。
因為系消化唔到所以會用而貓唔會吸收過量油份對肝構成問題。
但其實凡士林對條腸有一定影響。
最早期凡士林系獸醫俾有便秘的貓用。但通常系獸醫診所到由獸醫俾(針筒,如果隊錯落氣管好大問題!)。
但便秘成因好多,毛球系其中一個。
甘大家就以為自己系屋企餵食凡士林就可以控制毛球問題。
但獸醫知道用的份量,同真系需要的時候先用到。(一 teaspoon 其實太多)
如果大家記得2年前英雄便秘,個舊獸醫無睇佢真正乜事情就俾5cc凡士林!
後來問過,獸醫正常一次最多系2cc,再唔得,肯定唔系其他問題,隔日都系2cc
⋯⋯ 所以一次 5cc 個份量仲令條腸情況更差(捻起就想掉個手榴彈入舊獸醫間診所!)

我地要星期俾一次,因為3件都長毛,D毛球問題容易D出現,所以獸醫建議我定時要俾。

如果吐左之後唔需要俾去毛膏,系吐唔出先俾,
水,草同去毛膏的作用系幫D毛纏結一齊,方便出黎。
所以吐左之後俾其實無作用,只系俾額外的油份。

如果短毛貓,平時可能都唔需要點俾去毛膏(好似我甘要一個星期一次),
但換毛季節,都系種定多D草,如果發現貓貓有毛球問題先俾都可以。

如果有毛球唔理,除左貓無食慾外,D毛球可以塞住條腸,越積越大越難出,
要動手術。

話時話⋯⋯前日英雄個傻仔本來想吐D毛球出理,
點知佢死要面,唔肯系兩位小姐前吐出黎甘失儀態,吞翻⋯⋯
又咳過,今次阿娘系佢旁邊打氣(跳埋舞啦!!)遮住兩位小姐,佢都系吞翻⋯⋯
尋日佢繼續無胃口,便便到無料到,應該系毛球卡住左唔上唔落。
所以額外俾1cm佢。
尋晚3:00吐左出黎,成食指甘粗同長(一半系公主D毛⋯⋯都唔明點解1紅2黑都一半吐出黎D毛系紅⋯⋯公主D全部都系佢自己⋯⋯),即刻清理,美人已經系到索呀索呀⋯⋯
美人暫時未吐,但應該系呢兩日,因為佢又好似卡住食唔落野個衰款:S
幾日英雄有翻胃口,但都系要繼續睇到佢地實。

6 則留言:

  1. 小美人終於吐/排咗毛未?

    回覆刪除
  2. 佢無吐出黎,但胃口好翻,應該排左。
    今日要同佢沖涼,之後俾去毛膏佢當獎勵順便清下佢自己舔食左D毛 :P
    一舉兩得。

    回覆刪除
  3. 但是凡士林的味道好像不好聞 (sabrina

    回覆刪除
  4. Sabrina
    高興你來探我們!
    凡士林真的不好聞,如果是寵物產品,一般都加入其他的油蓋了他的味道。
    所以一般“家長”都是把凡士林油放進貓吃(濕)中。

    回覆刪除
  5. 我想問一個低能問題.....;p
    貓草係咪可以幫助佢排毛? 其實係咪即係小麥草?
    餵其他草有無幫助?
    唔同catnip架呵?

    回覆刪除
  6. 唔低能 Edith
    貓草無乜特定,我有俾過好似小麥草甘幼的草俾英雄同美人,
    但兩個都唔鍾意,要翻平時粗少少果種。
    普通草都可以,好似花園D草甚至雜草佢地都食
    不過我唔想俾佢地食花園D草,所以室內種俾佢地(乾淨D同無 DDT)。
    D 草其實佢地系消化唔到,有時候系成條吐翻出黎(連毛)
    有時候系排出黎(我檢查D便便系見到成條草困住其他野出)

    Catnip 系另外一種野,會令貓興奮,好似人食大麻甘效果。
    都會食,但通常我地D catnip 唔系一條一條狀,
    所以對排毛無幫助。又唔可以俾太多。系引佢地玩就有用。

    回覆刪除