2011年3月10日星期四

今日終於搬噻D文

但搬唔到D留言。其實舊 blog 會 keep。因為好多留言好有意思。
懶⋯⋯系真系懶寫 blog。因為 facebook 實在太方便。同舊 blog 上相超辛苦。
加上好多 blog 友都搬,所以都系時候搬。
個blog 令我結識好多朋友。一個美麗的回憶。
但會繼續系呢到寫,因為 FB 無辦法俾我長篇大論發神經甘寫。(定我老左,長氣)
搬的時候系一篇一篇甘 copy and paste,睇翻自己寫D野,由3句變2000字!哇,死唔死⋯⋯

呢論無寫,因為實在太太太忙⋯⋯
本來以為唔同公司續約恢復自由人身份會無甘忙⋯⋯有多D時間畫翻畫(其實都差不多,不過系電腦畫 :S)
有好多朋友其實已經知道我幫我老公 D  Apple App 做 graphic design,後期⋯⋯越玩越興奮⋯⋯
玩埋 3D 動畫,再玩到⋯⋯3D 插畫,3D系一個無底深潭。依家開始要跟埋市場策略(點解好似走翻去做廣告甘⋯⋯)做到老學 到老,40幾歲人先開始⋯⋯但打自己工好好多。

聖誕500 cookie 大 project,然後⋯⋯PawPeds G2 開始跟第二班 (2月23日開始左)
今次得我同我師傅兩個跟,因為本來以為得12個人⋯⋯所以本來系得我一個,上次同我一齊跟果位葡萄牙挪威森林貓配育員跟 G1 英文⋯⋯點知道最後成16個(依家15個,有個壞學生自動離開),所以校長踢師傅落理幫我。但師傅已經跟緊G3瑞典文,G1法文,所以G2英文我分多D工作量。唔系師傅無時間翻譯 G3!!我等 G3等到眼都突。雖然師傅俾左本書名我自己睇住先,我都睇到差不多尾。可能要問校長俾個名等我買黎睇。

PawPeds 挪威森林貓課程揾我幫手寫 study material (搜集資料多)
PawPeds 文章繼續翻譯 (停一停,因為管理位太太搬屋,寫左都無得上住)
PawPeds G1 意大利文翻譯(我無甘勁可以翻譯意大利文,不過幫個朋友睇有無會錯英文意思)
公主,英雄,美人都安好,但D相貼噻上 FB⋯⋯美人個 GSDIV 報告出左,一如所料,normal,因為父母都系 normal,但義大利 ANFI 今年新規定,所有貓爸爸同媽媽最少要有 EX (出展)同品種中指定的 DNA test result。本來呢,我可以懶,問 breeder 攞父母個 result 交,但寫明要系 test result,我費事到時佢地唔接受,要我嘔個 result 甘煩,所以 test 左算。反正美人已經系第3代 normal 佢條 line 好 clean.(唔知道中文點寫!!)

之後意大利文的網站要改(working list 上由最低升到頭5啦!!)

8 則留言:

  1. 哈哈,等我做留言 numero uno 先 :p

    你簡直係厲害喇,multi-tasking 得緊要!

    回覆刪除
  2. 左美人,右公主,下英雄
    好有左青龍, 右白虎, 前朱雀, 後玄武 feel
    即係欠一隻~~~

    回覆刪除
  3. 多謝各位幫親。甘早就黎吹水!
    我要改改個 setting⋯⋯ 因為我set左要 moderate 先可以睇到⋯⋯
    好在郁記話我知道佢黎過!唔系都唔知道。

    Jessica,欠一隻叫-打!哈哈
    呢張好珍貴,因為佢3個平時系唔會走噻上貓樹。

    Allie 得閒多D過黎啦

    回覆刪除
  4. 張相好正!霸番個位先!
    我都覺得roodo load相唔系咁方便,
    我blogspot都有開過acc,但未正式用過。
    搬blog系超大工程,睇黎想搬都要等暑假有時間先再林。
    宜家身處香港,稍後有更多時間再詳聊啦。
    今日下午得知日本大地震,……唉……

    回覆刪除
  5. 係喎!
    唔見個留言喎!
    我係話你真係又叻又勤力!
    我就真係懶嘞!

    回覆刪除
  6. 多謝 Miss 黎睇下我(我就快發霉!)
    你翻到屋企之後先再聊,希望你一路順風!
    下!我唔知道日本大地震!等陣改完卷(仲有2分jee) 去8下先。

    如果你搬,小心D 因為果邊 export 個格式呢邊唔接受。
    我本來好好心機一張一張相揾翻出黎 (因為搬過電腦之後⋯⋯),
    揾唔到就系舊果邊download
    但實在太浪費時間!最後⋯⋯123 連相帶文copy 噻 paste 過黎,改日子就算,
    因為呢幾日我老公唔得閒理我!佢要搬Dfile俾我先有得開工,
    甘利用2日時間系甘copy and paste。但搬到甘上下話我一日搞太多,
    篇篇都要我打驗證碼⋯⋯

    回覆刪除
  7. Edith,我今日都揾過噻D留言,
    就系揾唔到你個。
    邊系⋯⋯我懶到盡頭無得再懶,唯有 dig 起心肝做
    唔系暑假點算???唔想 blog 屋同網站同時搬!!點搞??
    揾樣最簡單的搞掂先乍。

    回覆刪除